Kako izgubiti 10 kg u 1 mjesecu

Odgovor

10/24/2020
Belva

Izgubiti 10 kg u 1 mjesecu, izvedivo, ali nije idealno!

Izgubiti 10 kilograma u jednom mjesecu velik je izazov da ga se ne uzima olako. Općenito, preporučujemo ciljanje gubitka kilograma maksimalno 1kg tjedno. Ovdje smo dvostruki, jer ćete morati izgubiti 1 kg tjedno da biste postigli svoj cilj. Ovisno o početnoj težini, moguće je (više kilograma gubite i lakše je izgubiti puno na početku), međutim, toplo preporučujemo da ne pokušavate izgubiti što više kilograma! Dapače, imali biste 9 šansi od 10 da povrate sve izgubljene kilograme, ili čak i više! To se naziva yoyo efekt. Ako želite postaviti razumniji cilj, dozvolite sebi da 3 mjeseca izgubite 10 kilograma.

Bez nužnog ciljanja gubitka kilograma od 10 kg u 4 tjedna, evo naših savjeta za brzo mršavljenje i iznad svega održivo.

Kako jesti za mršavljenje?

Ako želite brzo izgubiti 10 kilograma, neophodno je pogledati svoju dnevnu prehranu. Otkrijte 3 osnovna prehrambena koraka za mršavljenje.

1. korak: Smanjite unos kalorija

Od prvog dana svog programa mršavljenja morate uspostaviti niskokaloričnu dijetu. Da biste to učinili, počnite s izračunavanjem dnevnih kaloričnih potreba.

Na primjer, sjedilačkoj 38-godišnjoj ženi, teškoj od 70 do 75 kg, trebaće otprilike 2042 kalorije dnevno kako bi njegova težina bila stabilna. Da bi smršala, morat će postupno smanjujte njezin unos kalorija, bez da ikada prijeđe ispod 1500 Kalorija / dan, što odgovara njenom osnovnom metabolizmu. Ispod 1500 kalorija dnevno riskiralo bi umor, poremećaj prehrane i yoyo efekt!

Bilješka: Na čisto teoretskoj razini, ako je ova žena htjela izgubiti 10 kilograma u jednom mjesecu, morala bi potrošiti 1 90,000 kalorija ili 3000 kalorija dnevno !!! Shvaćate zašto je tako važan cilj mršavljenja u samo 1 mjesec potpuno iluzorni!

Korak 2: Rebalansirajte svoju prehranu

Da biste izgubili kilograme, ispraznite ormare svih industrijskih proizvoda i napravite mjesta za njih rebalansiranje hrane, Uz pomoć sportskog trenera i / ili dijetetičara, morat ćete identificirati hranu koju ćete staviti na svoj tanjur.

Za doručak stavite zob kao žitarice. Za obroke se kladite na bijelo meso ili ribu uz povrće i kašiku maslinovog ulja. U slučaju žudnje, odlučite se za voće, uljane sjemenke (orasi, bademi, lješnjaci ...) ili krišku šunke zbog proteina. Dijeta sa "velikom proteinom" omogućit će vam da ograničite gubitak mišićne mase na štetu vaše masne mase.

Korak 3: Prilagodite svoj program

Svakog tjedna dobivajte na vagi i prilagodite prehranu. Općenito, što više tjedana prolazi, više ćete trebati stvoriti značajan kalorijski deficit kako biste nastavili gubiti kilograme.

Što jesti da izgubite svojih 10 kg?

Već smo to vidjeli, za mršavljenje je bitno uravnotežiti prehranu, ali i „niskokaloričnu“ i „visoku razinu proteina“. Imajte na umu da ova dva pojma ne treba tumačiti prestrogo, jer dovedeni do krajnosti yoyo efekt bi tada bio neizbježan. S druge strane, inteligentnim prilagođavanjem prehrane rezultati na vašoj figuri bit će relativno brzi i nadasve trajni.

Evo nekoliko savjeta za kategorije hrane na koje se možete usredotočiti tijekom različitih obroka.

Doručak:·

, jaja

· Bijeli pršut

· 0% skute

· Voće

· Zobena pahuljica

· Uljno sjeme

· Biljno mlijeko

Ručak i večera:

· Ribe

· Nemasno meso (malo zasićenih masti)

· Školjka

· Sirovo povrće

· Mahunarke

· Žitarice

· 0% skute

· Ulja (masline, orasi, uljana repica itd.)

uspoređivanja:

· Voće

· Uljno sjeme

· Jaje / Bijela šunka

· Mrkva / krastavci (u štapićima)

Ako želite izgubiti 10 kg u 1 mjesecu

Da biste izgubili 10 kilograma u 4 tjedna, vaša prehrana mora biti besprijekorna. Najmanje odstupanje može usporiti gubitak kilograma. Općenito, savjetujemo da se ne lišite hrane "uživanja", poput čokolade, na primjer, jer pomažu u izbjegavanju frustracija i poremećaja prehrane. Samo ako imate samo 30 dana da izgubite 10 kg, zaboravite na male praznine i čokoladne kvadrate.

Izgubiti 10 kilograma: obavezni sport !!!

Za brzo mršavljenje sport će vam biti od velike pomoći. Orijentirajte se kardio aktivnosti (trčanje, veslanje, biciklizam, boks, skakanje užeta, squash, CrossFit, cross-trening, itd.) i Hilt.

HIIT se sastoji od ponavljanja jednog ili više vježbe visokog intenziteta, Vremena napora relativno su kratka da biste mogli producirati napore, a vremena oporavka su vrlo kratka.

Nekoliko studija pokazalo je da je ova vrsta treninga jedna od najučinkovitijih u sagorijevanju kalorija u kratkom vremenu, odbacivanju masti i na taj način doprinosi gubljenju kilograma. Jedna od najpoznatijih HIIT metoda je metoda TABATA.

Ovaj trening očito treba prilagoditi svojim sposobnostima.

U sažetku

Izgubiti 10 kg u 1 mjesecu glavni je izazov! Ako imate puno kilograma za izgubiti, taj je cilj ostvariv. Međutim, čak i ako izgubite 20 kilograma, ne potičemo brzu dijetu. Da biste trajno smršavili i nikada ne izgubili izgubljene kilograme, vrijedi izdvojiti svoje vrijeme. Dakle, postupno modificirajte svoje sportske i prehrambene navike tako da se nastave nakon postizanja vašeg cilja, samo ako želite izbjeći yo-yo učinak.

Ander
Da i da! Ne radi se samo o pretjeranom pokretu crijeva. jako gubite visoke iznose of voda i elektroliti dok s druge strane proljev, koji vas prisiljava na gubitak kilograma na skali, s druge strane može vas s lakoćom dobiti dehidriran "Što može biti opasno po život". Pa kakve su očekivane komplikacije dehidrirane? Grčevi.Problemi s mokraćom i bubrezima.Napadaji.Hipovolemički šok.Konačn...

Tvoj odgovor