Koji su savjeti za mršavljenje koji su zapravo radili za vas?

Odgovor

09/28/2020
Ozkum

Pokušao sam preskočiti doručak, ručak i / ili večeru, ali bez uspjeha.

Pokušao sam nositi čvršću odjeću, ali jednostavno sam se osjećao neugodno i izgledao smiješno.

Ono što je radilo u osnovi je promijenilo moj način razmišljanja. Upoznavanje s tim što je uzrokovalo moje debljanje bio je divan uvid u to kako preokrenuti preokret.

Shvatio sam da je moja aktivnost prilično lijepa. Moj izbor brze hrane bio je sranje. Moja razina strpljenja na bilo kojoj dijeti bila je ograničena i očekivao sam trenutne rezultate.

Pa što je uspjelo?

Voda. Pijem puno toga. To mi je pomoglo smanjiti želju za hranom. Pomoglo je u ispuštanju toksina. Bolje mi je bilo da ne jedem sranje stalno, ali sada samo ponekad.

Smanjenje šećera. Umjesto da biram što mogu jesti, jednostavno sam se usredotočio na ono što ne smijem jesti. Krivac broj jedan bio je šećer. Dakle, bilo koja hrana koja je bila na visini šećera bila je sječena. Posebno umjetni šećer. U početku sam morao smanjiti i voće, ali ne u kasnijim fazama (1 godinu kasnije)

Ugljikohidrata. Slično kao i šećer, ugljikohidrata sam usitnila na nisku porciju. Ako sam prije imao burger od 1 kilograma, sada je to bila četvrt funta. (Samo primjer)

Hodanje. Shvatio sam da zadnjih godina ne koristim noge. Tako sam instalirao aplikaciju Pacer Pedometer na svoj telefon i pokušao hodati 6000 koraka dnevno. Postupno se to povećalo na 10,000 XNUMX koraka. Bilo koji drugi oblik vježbanja je također preporučljiv. Sve dok razbije neki znoj i uživate u njemu.

Cilj života. Umjesto da se usredotočim na gubitak kilograma, trenirao sam se kako bih se dobro uklopio. Ovakav način razmišljanja uklonio je stres na mene psihološki i zapravo potaknuo moj moral. Koliko dugo ovaj efekt traje? Prošlo je dvije godine i brojilo se. Smatram se prikladnijim, ali treba još dugo da se ide, ali tamo će biti sjajno.

FYI. Do sada sam smršala 11 kilograma. U prvih 7 mjeseci izgubljeno je 5 kilograma. Da bih izgubio ostatak, morao sam pojačati svoju igru. Također sam izgubio 4 centimetra od struka. Dobro je imati ravan trbuh. I od tada mi tijelo neprestano podsjeća na ono što mogu postići ako se postavim na test.

I ta je dijeta upravo preinačena u moju dnevnu rutinu. Jedva da je primijetio. Pa, dok netko ne dođe s nekim pomfritom i soda. Onda se sjetim da to ne mogu imati. Ali sada, neću ih imati za milion dolara. Idi lik.

Ramah
Uzimao sam Lipitor otprilike šest mjeseci, jer je moj PCP rekao da je moj LDL-kolesterol "opasno" visok. Nakon šest mjeseci odustao sam, ponajviše zato što nije uspjelo, dok sam pazio da slijedim preporučenu dijetu. Također sam otkrio da to ne smanjuje rizik od kardioloških bolesti. U stvari, 75% srčanih udara događa se osobama s "optimalnom" razinom, manje od 100 mg / dl LDL-...

Tvoj odgovor