Koja je zdrava količina kilograma izgubiti u jednom mjesecu?

Odgovor

08/10/2020
Thorr

Vašem tijelu je potrebna energija da ostane živ. Osnovna metabolička stopa (BMR) daje naznaku u kalorijama koje tijelo treba da sagorije za energiju dnevno. Obično se BMR mora prilagoditi vašoj fizičkoj aktivnosti. Više tjelesne aktivnosti treba više energije.

Kao opći vodič, tijelu je potrebno 2500 kalorija dnevno. Naše tijelo treba 1500 kalorija da bi preživjelo. Po ovoj brzini naše tijelo će biti u stanju gladi. Stopa metabolizma će pasti i vaše će se tijelo boriti kako da se drži na zalihama masti kako bi vaše tijelo odbilo smršavjeti. Ako želite izgubiti 1 kilogram masti tjedno, morat ćete konzumirati 500 kalorija manje nego što je vašem tijelu potrebno dnevno.

Zdrav način gubitka kilograma je stvaranje kalorijskog deficita bez gladovanja vašeg tijela. Na temelju dnevne potrebe od 2,500 kalorija i minimalne potrebe od 1,500 kalorija, moramo stvoriti deficit od 1,000 kalorija dnevno kako bismo izgubili 2 kilograma tjedno ili 8 do 10 kilograma mjesečno.

Mnogi ljudi promatraju veliki porast gubitka kilograma u prvih nekoliko tjedana nego kasnije tjedana zbog učinkovitog ispiranja zadržane vode u tijelu. Količina potrebnih kalorija može se povećavati ili smanjivati ​​ovisno o trajanju i intenzitetu fizičke aktivnosti. Možda ćete trebati nadopuniti apropiate hranjivim tvarima i tekućinom, inače će vaše tijelo odgovoriti dobro i osjetit ćete letargiju. Uobičajeno, zdrava stopa mršavljenja iznosi oko 2 kilograma tjedno bez štetnog učinka.

Koliko kilograma izgubiti mjesečno, ovisi o našem načinu života. Jedite zdravu hranu s manje rafiniranog šećera i škroba i svakodnevno vježbanje može nam pomoći da izgubimo težinu. S našim užurbanim i stresnim životima moramo biti realni u postavljanju malih ciljeva koji su dostižni i prilično visoki ciljevi koji su teško dostižni. Trebamo se više usredotočiti na to kako dobro jedemo i koliko često radimo vježbe, a ne na koliko težine. Izbjegavajte bezvrijednu hranu, posebno onu s visokim udjelom šećera i voćne sokove s umjetnim zaslađivačima. Smanjivanje masne hrane i one s visokim udjelom ugljikohidrata i zamjena za zdravije alternative. Uzmite više povrća, mršav meso i pijte običnu vodu, a ne pijte soda i kola koja će učiniti da se osjećamo i izgledamo dobro. Količina gubitka kilograma ovisi o učestalosti i intenzivnosti naše vježbe. Žurna šetnja i jogging svakodnevno nam mogu pomoći u gubitku kilograma. Sljedeća vrijednost gubitka kilograma također ovisi o tome koliko smo predani i motivirani. Mršavljenje ne mora biti kompliciran postupak. Jedite dobro, vježbajte i spavajte svakodnevno i slijedite program zdrave prehrane.

Kiehl
Zapravo volim vaše pitanje. Empirijski dokazi govore da nije, mršavljenje nije moguće. Zašto to nije istina u trenutku, ali prvo činjenice kakve danas postoje. U posljednje 4 godine objavljene su tri studije o mamutima s ogromnim uzorcima populacije, a sve tri došle su do istog zaključka: manje od jedne na tisuću ljudi koji su započeli s gubitkom kilograma uspješno postižu zdravu ciljnu težinu i o...

Tvoj odgovor