Koja je najbolja dijeta za mršavljenje?

Odgovor

10/21/2020
Elman Milich

Već nekoliko godina uzimam nekoliko dijeta za mršavljenje. S visinom od 149 cm, prešao sam s 54 na 48 kg. Želeo bih stoga iznijeti neke svoje stavove o tim dijetama:

Sve preporučam: S niskim udjelom ugljikohidrata, jedite čisto i povremeno post - dobro za mršavljenje, opće zdravlje i kvalitetu života. Do sada je moja dijeta vrsta mješavine triju.

Preporuka onima koji žele izgubiti puno masti, tvrdoglavih masnoća: KETO dijeta

Ne preporučujem: GM dijeta

  1. Opća motorna dijeta (GM dijeta)

Prije otprilike godinu i pol dana otkrio sam ovu dijetu dok sam surfao internetom. Bila sam toliko opsjednuta svojim gubitkom kilograma i odlučila sam probati jedan tjedan.

I nikad je više neću učiniti nakon te 7-dnevne GM prehrane.

Možete pogledati Google za više pojedinosti. To je vrsta prehrane u kojoj tijekom 7 dana konzumirate uglavnom voće i povrće s gotovo bez proteina i vrlo malo ugljikohidrata.

U to vrijeme nisam htio raditi, samo sam ostao kod kuće. Zato mogu primijeniti ovaj. Uopće ne osjećam energiju, neprekidno osjećam glad. I upravo sam izgubio 0.4 kg nakon 7 dana i vratio se ubrzo nakon normalne prehrane sljedeći tjedan. Zvuči smiješno.

Ne preporučujem ovaj za one koji žele imati dugoročni plan postizanja idealne težine.

2. KETO dijeta

Probala sam KETO dijetu u toku 10 dana. Izgubila sam 1,5 kg, uglavnom svoje tvrdoglave masnoće - ruke, bedra i gornji trbuh.

U potpunosti preporučujem ovu dijetu onima koji se bore da izgube puno masnoća ili vrlo jako tvrdoglavih masnoća. Ne preporučujem ovu dijetu onima koji žele smršavjeti od 1 - 3 kg. A ja ne favoriziram ovu kao dnevnu prehranu dugoročno.

Već sam napisao detaljan odgovor o nuspojavama KETO, možete pronaći ovdje za više informacija.

U usporedbi s drugim dijetama, vidim da je KETO malo lakši za primjenu ako ne možete kuhati svakodnevno i ne možete držati redovan raspored. S KETO i dalje možete izlaziti i birati jela koja ne sadrže ugljikohidrate i šećer.

3. povremeno post - AKO

Među šest načina da to učinim, odaberem 8/16 jer može odgovarati mom rasporedu i opterećenju. Jedem 8 sati, a postim preostalih 16 sati u danu.

Načelo IF-a je kada postite, HGH - hormon ljudskog rasta će se dignuti, otprilike 5 puta kao i obično, pomažući tijelu da gubi masnoću i povećava mišiće.

Ova je metoda sasvim prihvatljiva prirodi jer u starim danima naši preci nisu jeli toliko kao danas. Budući da nije bilo frižidera za pohranu hrane, a glavni način da se dobije hrana je lov i sakupljanje, naši preci nisu imali toliko obroka koliko danas uzimamo i čak su mogli aktivno provoditi dane, a da uopće ništa ne jedu.

Kada brzo, unutar našeg tijela, stanice će započeti svoj proces fiksiranja stanica, gen će promijeniti svoju funkciju kako bi povećao našu dugovječnost i smanjio bolesti. IF nije samo dobar za mršavljenje, već je dobar i za naše cjelokupno zdravlje i kvalitetu života.

Do sada, još uvijek favoriziram povremeni post kao način liječenja svog tijela, posebno nakon višednevnih jedenja i izvan kontrole prehrane. Kad mogu kontrolirati svoj raspored, radije imam dva glavna obroka, jedan je oko 10 - 11 sati, a drugi je oko 4 - 5 sati. Između ta dva obroka mogu uzeti voće ili sjemenke kao međuobrok ako se osjećam kao da zaista želim nešto pojesti.

4 .. Jedite čisto

Cilj ove prehrane je pojesti cijelu hranu koliko god možete.

  • Kuhaj kod kuće
  • Nanesite prirodni sastojak
  • Ne recite ne konzervansima i bojama
  • Smanjite obradu hrane

Priroda Eat Clean-a je da detoksicira, smanjujući one otrovne nečistoće koje uzrokuju negativnost i masnoće na našem tijelu i da unosimo više hranjivosti u našu svakodnevnu prehranu.

Nakon nekog vremena primjenjujući ovu dijetu, osjećam kako je moje tijelo svježije i nježnije, koža postaje svjetlija i glađa.

U stvarnosti je zaista teško održavati ovu dijetu ako morate svakodnevno izlaziti na posao i ne možete često kuhati. Ali svaki put kada jedete, uvijek možete odabrati opciju s manje sastojaka.

5. Niska - ugljikohidrata

Mislim da je to vrlo popularna dijeta koju su svi već upoznati. Samo se morate usredotočiti na uklanjanje zaslađenog šećera i uklanjanje "loših - ugljikohidrata" iz prehrane.

Za mene ugljikohidrati poput riže, kruha nisu uzrok naše dobiti - težine. Budući da jedemo previše svega, zato nastavljamo dobivati ​​na težini. Dakle, kada želimo smršaviti, moramo primijeniti neka stroga pravila.

Volim napomenuti da bismo trebali ukloniti zaslađeni šećer i prerađenu hranu, ali što se tiče ugljikohidrata poput bijele riže, nakon nekog vremena promatrajući sam, jedenje pravilnih ugljikohidrata više ne povećava težinu mog tijela ako održavam “čistu prehranu”.


Trenutno se ne moram tako naporno truditi kao što sam to činila u početku da "strogo slijedim dijetu" jer to zaista postaje moja navika. Ne volim uzimati zaslađena pića ili kolače kao što sam to obično radila. Više ne volim pakiranu hranu. Kada odlazim u kupovinu hrane, automatski odabirem nešto poput povrća, sjemenki, voća ili ribe kao svoje prve berbe.

Moja trenutna dnevna prehrana vrsta je mješavine povremenog posta, jedite čistu i malo ugljikohidrata (ali još uvijek jedite bijelu rižu). I još uvijek imam šećer ili brzu hranu kad se osjećam, potpuno je u redu držati se u određenoj količini.

Osim toga, održavam raspored joge kako bih bio svjež, fleksibilan i fokusiran.

Nekad sam bila toliko opsjednuta svojim mjerenjem i težinom i svakakvim dijetama koje bih mogla smisliti. Mjerila sam sebe gotovo svakodnevno. Sad je sve u redu, napokon.

Neka moja iskustva nakon "tih dana":

  • Ne postoji „najbolja dijeta“, već najprikladnija dijeta za vas. Ako to još ne znate, samo pokušajte, i konačno ćete ga pronaći.
  • Ako želite biti uspješni, u početku morate biti disciplinirani i biti dosljedni. Nakon nekog vremena, to će postati vaše navike.
  • Opustite se, nekoliko "varalica", opustite se i nastavite. Dijeta je dugoročni plan za vašu bolju kvalitetu života, a ne samo za gubitak kilograma.
  • Jedite dovoljno samo, nemojte se prejedati ili gladovati.

Želim vam uspjeh na vašem putovanju!

Posljednje, ali ne najmanje bitno, moja fotografija prije i poslije:

Thorr
Vašem tijelu je potrebna energija da ostane živ. Osnovna metabolička stopa (BMR) daje naznaku u kalorijama koje tijelo treba da sagorije za energiju dnevno. Obično se BMR mora prilagoditi vašoj fizičkoj aktivnosti. Više tjelesne aktivnosti treba više energije. Kao opći vodič, tijelu je potrebno 2500 kalorija dnevno. Naše tijelo treba 1500 kalorija da bi preživjelo. Po ovoj brzini naše tijelo će bi...

Tvoj odgovor