Koliko kilograma možete izgubiti na brzini 28 dana vode?

Odgovor

09/28/2020
Iva

Završio sam brzinu od 30 i 21 dan. U prosjeku sam gubila 1-2 kilograma. Nakon 30-dnevnog posta, smršavio sam 40 kilograma i povratio 5 kilograma vodene težine. Najvažnije što trebate učiniti nakon posta u vodi je zdrava prehrana, adekvatan san i redovita tjelovježba za održavanje nove tjelesne težine. Ovu sam pogrešku napravio nakon prvog posta, ali sada sam zdrav nakon drugog posta. Ali većina ljudi koji brzo skidaju kilograme nakon prvog dugotrajnog posta, uglavnom zato što im je razina inzulina, hormoni i tjelesna neravnoteža vraćeni na normalnu razinu. Imao sam traumatičan događaj nedugo nakon posta, koji mi je povratio. Sad sam sretna i zdrava! Toplo preporučujem post. Pogledajte dolje za dodatne informacije.

Post je jedan od najučinkovitijih načina ulaska u formu za pretile ljude jer resetira hormonalnu neravnotežu i razinu metabolizma više nego dijeta i vježbanje. Iako je potrebna zdrava prehrana i redovan režim vježbanja nakon brzog zadržavanja u formi, dijeta i samo vježbanje nisu učinkoviti u resetiranju hormonalne neravnoteže poput inzulinskih receptora. Višestruka istraživanja pokazala su da je post učinkovitiji i da Amerika, zemlja koja je najviše pretila na svijetu, nije uspjela koristiti vježbanje i dijetu da bi smršala, uprkos tome što je uložila najviše novca u obje te kategorije na svijetu. Najpoznatija studija o postu obavljena je na muškarcu koji je postio 382 dana i smršavio od 450 do 180 kilograma. Poslije je dobio samo 15 kilograma. Usporedite to sa svim natjecateljima poznate TV emisije "Najveći gubitnik", u kojoj su gotovo svi natjecatelji ponovno dobili na težini, uprkos najboljim planovima profesionalne obuke i prehrane. Neki poznati ljudi koji podnose post su Platon, Sokrat, Isus, Gandhi, Benjamin Franklin, otac medicine Hipokrat) i mnogi drugi poklonili su se za mnoge blagodati posta da osvježimo tijelo, um i duh. Post postoji već tisućama godina, ali nepopularan je jer je u suprotnosti s našom osnovnom ljudskom prirodom jesti. Također ne pomaže da korporacije troše milijarde da nam prodaju bilo što, kako bismo nam pomogli da "smršavimo" i "uđemo u formu" kada većina dijeta i dodataka ne uspije, uglavnom zato što nije dugoročno održiva. Postoji također toliko trikova koji obećavaju da ćete brzo izgubiti kilograme, što je laž. Uravnotežena zdrava prehrana i redovita tjelovježba učinkovita su NAKON što su hormoni resetirani.

Odricanje:

proučite post i posjetite lokalnog liječnika na kontrolni pregled prije nego što započnete brzo. Post može biti opasan ako se obavlja nepravilno.

Ako su vam potrebne dodatne informacije:

Postoje knjige poput Kompletan vodič za post: ozdravite svoje tijelo isprekidanim, alternativnim i produženim postom Dr. Dr. Fung (4.5 zvjezdice na Amazoni i 85% ocjena 5 zvjezdica s 1,100 recenzija)

Feodore
Puno je lošeg mršavljenja savjet na internetu. Većina je ili nedokazana, ili doslovno dokazano da ne djeluje. Evo 12 najboljih najvećih laži, mitova i zabluda o gubitku kilograma. 1. Sve "kalorije" su jednake Kalorija je mjerilo energije. Svi "kalorija"imaju isti energetski sadržaj. Međutim, to NE znači da sve izvori kalorija imaju iste učinke na vašu težinu. Različita hrana p...

Tvoj odgovor