Je li previše loše pojesti zdravu užinu u ponoć?

Odgovor

08/08/2020
Ossie

"Je li previše loše pojesti zdravu užinu u ponoć?"

Nastojim ne biti previše opsjednuta onim što je 'zdravo' ili ne, iz vlastitih emocionalnih razloga. To bi reklo, da sam ih dobio za ponoćnu užinu, vjerojatno bih se rasplakao (i nisam osoba koja plače).

slika: Kelly Toups, MLA, RD

I brussel klice su moje najdraže povrće! Ali kontekst je ovdje sve ... moj um to jednostavno neće prepoznati kao poslasticu, bez obzira koliko dobro argumentiram nutritivne stvarnosti sa sobom. Mislim da se ponoćni zalogaj mora osjećati kao posebna popustljivost da bi se zadovoljila emocionalna potreba.

Krajem 80-ih imao sam običaj pojesti kilogram sladoleda oko ponoći, nakon što sam izašao iz restorana, a onda bih zaspao oko 2 ujutro. Smatrao sam to zdravim u usporedbi s mnogim mojim kolegama koji su se odmotavali s puno alkohola i rekreativnih lijekova. Moj liječnik nije odobrio, a njezin prijedlog je bio da još uvijek imam sladoled, ali da ga jedem za doručak, otprilike sat vremena nakon što sam ujutro prvi put ustao. I to je neko vrijeme dobro funkcioniralo; Izgubila sam nešto kilograma i bolje spavala.

Ali vaše se tijelo mijenja s vremenom i sada znam da neću spavati ako nešto pojedem nakon 7 sati. (Idem spavati oko 1 ujutro) Čak ograničim unos tekućine kako ne bih morao više puta ustajati tijekom noći. Također, svoj glavni obrok pokušavam pojesti sredinom popodneva, a ako večeram bilo šta, ovo je ovako:

slika: Flasteri za mršavljenje

Kikiriki maslac i jabuke prave mi sjajnu večeru. Ali mislim da se nikada ne mogu uvježbati da prestanem misliti da ovo:

slika: KBEAR 104.1 - najtoplija zemlja na Aljasci

opravdano je očekivanje kasnog noćnog grickanja. Zdravo može biti strašno subjektivno, zar ne?

Hvala što ste mi postavili ovo pitanje, Haris Prinianakis.

Swartz Waterworth
Po mom iskustvu to ne uspijeva. Postoje dvije mogućnosti, možete sjesti i prihvatiti dodatnu težinu. Ili možete primijeniti neke od strategija u nastavku. S nekoliko jednostavnih promjena u tjelovježbi i prehrani, u tri tjedna možete sigurno izgubiti dva do tri kilograma. 1. Povećajte intenzitet svojih vježbi Normalno je doseći plafon mršavljenja ako već duže vrijeme pratite isti trening. Jednosta...

Tvoj odgovor