Kako izgubiti 5 kg težine u jednom tjednu

Odgovor

11/25/2020
Gean Cavrak

Evo kako smršavjeti 5 kilograma - stručni izračuni za različite ljude: "Istodobno jamčite stalni pad i opstanak mišića"

Profesionalni trener preporučuje umjeren tempo, jasan ritam obroka i vježbanje.

Gubitak kilograma puno je više od matematike, ali u svom najjednostavnijem, primjerice, gubitku pet kilograma u tri mjeseca, potrebno je smanjiti dnevni unos energije za više od 400 kilokalorija.

Ako želite izgubiti pet kilograma u dva mjeseca, morate smanjiti 630 kilokalorija svaki dan.

Što više vremena posvetite mršavljenju, to će vam biti lakše: petomjesečni projekt od pet kilograma zahtijevat će samo da se odreknete 245 kilokalorija dnevno. To znači, na primjer, odustajanje od jedne šipke dnevno ili dijela čipsa.

Umjereno bacajte kalorije kako vaše tijelo ne bi zapalo u štedljivi plamen

Bivša trkačka plivačica, trenutna profesionalna trenerica i osobna trenerica Laura Lehtilä preporučuje umjereno rezanje kalorija kako tijelo ne bi zapalo u štedljivi plamen.

- U isto vrijeme zajamčeno je čak i mršavljenje i održavanje mišića.

Prije svega, Lehtilä savjetuje da razmislite o pitanju "što i kako jedem?". Ako je jelo nepravilno i hrana boli, gubitak kilograma ostat će puki san.

- Da biste mogli napraviti razuman izbor sa svakim obrokom, morate jesti redovito, odnosno svaka tri do četiri sata. Mora se strogo pridržavati ritma obroka.

Ritam obroka je u redu kada dan započinjemo zdravim i adekvatnim doručkom, a nastavljamo ručkom, zakuskom, večerom i večerom.

"Žene često gube kilograme jedući obični jogurt na poslu"

Laura Lehtilä vas također traži da nadzirate veličine porcija: Kalorije možete smanjiti prebacivanjem s drugog mljevenog bifteka od goveđeg mesa ili dijela lazanje u povrće. A da vas glad ne iznenadi za sat vremena, što je vrijedno jesti malo proteina i cjelovitih žitarica uz obrok.

- Ako ujutro pojedete dva komada tosta, natopljeni maslacem, masnu krišku sira i krišku loše kvalitete, sigurno ćete biti jako gladni za ručak i morat ćete pojesti previše. Žene često gube kilograme jedući samo jogurt ili neku drugu "svjetlost" na poslu i cijeli hladnjak kod kuće.

- Još jedna pogreška je jesti toliko za večeru da za vrijeme večere nema gladi. Zatim, kad večera preskoči, situacija se isplati sljedeći dan.

Ne treba zaboraviti ni pitku vodu: ona može i treba vrijediti dvije do tri litre tijekom dana.

"Dugi treninzi sa smanjenim brojem otkucaja srca koriste mnogo energije"

Da bi podržao gubitak težine, Lehtilä preporučuje vježbanje oko tri puta tjedno.

- Ako do sada niste učinili ništa, sat vježbanja niskog intenziteta poput nordijskog hodanja, skijanja ili plivanja dva puta tjedno, kao i jedna teža vježba tjedno.

- Ako ste trenirali pet puta tjedno s visokim otkucajima srca, trebali biste se prebaciti na dva ili čak tri treninga za dugotrajno vježbanje slabog intenziteta, jer dugotrajne vježbe s niskim otkucajima srca troše puno energije. Kako se poboljšava osnovna kondicija, poboljšava se i sposobnost tijela da koristi masti za energiju.

naučite moju najbolju metodu za brzo mršavljenje

Juliet Riegel
Drugi su nagovijestili odgovor, ali Ja uglavnom odobravam Nicoin odgovor. Pravo pitanje nije koliko ćete izgubiti za 2 mjeseca, već o održivosti. Trčanje 10 milja svaki dan tijekom dva mjeseca nije održivo, a na kraju ta dva mjeseca adrenalini će vam se tako obrisati, dobit ćete svu težinu koju pokušavate izgubiti i još više. 5'8 "i 150 otprilike je idealno za muškarce. Za dame, to može o...

Tvoj odgovor