Što je bolje za gubitak kilograma, trčanje ili preskakanje?

Odgovor

08/08/2020
Bourque

Svaka vježba je dobra vježba, ali kad je u pitanju gubitak kilograma, teško je pobijediti trčanje. Uostalom, trčanje je jedan od najučinkovitijih načina sakupljanja kalorija i prilagođavanja bez potrebe za ograničenjem prehrane. Ako ste već trkač, nastavite dalje. Ako još niste trkač, ali vas zanima gubitak kilograma, evo četiri razloga zbog kojih trčanje može biti najbolja vježba za mršavljenje.
1. Trčanje radi čak i kada ste u mirovanju. Vježba visokog intenziteta poput trčanja potiče više "poslije izgaranja" od vježbanja niskog intenziteta. To jest, čak i kada uspoređujete trčanje s hodanjem iste udaljenosti, studije otkrivaju da će trčanje dovesti do većeg gubitka kilograma, najvjerojatnije zato što vam trošak energije u mirovanju ostaje povišen nakon što trčite. U dugoročnoj usporednoj studiji trkača i šetača, kalorije spaljene tijekom trčanja dovele su do 90% više mršavljenja od kalorija sagorenih hodanjem.
2. Trčanje je vremenski efikasno. Čak i ako mit da trčanje miljom i hodanje miljom sagorijevaju isti broj kalorija istina, trčanje je znatno brži način sagorijevanja tih kalorija. Većina ljudi može trčati dva ili tri puta koliko mogu hodati u određenoj količini vremena.
3. Trčanje je prikladno. Iako su mnogi od nas nakupili ogroman arsenal GPS naprava i tehničkih sredstava tijekom godina, malo je zapravo potrebno za pokretanje. To možete učiniti sami. To možete učiniti gotovo bilo gdje. Ne treba vam nikakva oprema osim par tenisica. (A ako pazite na ozljede i izgradite se polako, ti ih možda neće trebati.) Samo iz tog razloga trčanje je najbolji trening za mršavljenje jer je jeftin, dostupan, a manje je prepreka održavanju rutine, čak i dok putujete.
4. Dvije riječi: trkač visoko. Prvo pravilo vježbanja za mršavljenje je da ako ne uživate u njemu, nećete se držati toga. Srećom, studije podržavaju ono što su mnogi trkači doživjeli na anegdotskoj razini - trčanje vas zapravo može podići. Znanstvenici su otkrili povezanost između umjerenog do intenzivnog vježbanja i kemikalija nalik morfiju nazvanim endokanabinoidi, koji sugeriraju da samo endorfini nisu odgovorni za povremenu poplavu euforije koja viri nad vama tijekom teškog trčanja. Ta lebdeća, sretna senzacija koju ste imali nakon posljednje utrke - znači da želite ići na još jednu trku.

Sada ne kažem da preskakanje nije dobra vježba za mršavljenje, nego radije trčim. Više je stvar osobnog izbora. Samo se moraš maknuti s kreveta.

Izvor: Svijet trkača i trkačka vremena

Monsour
Kad nešto dugo kuhamo ili kuhamo nešto poput povrća ili voća, tada se sadržaj hranjivih tvari u njima smanjuje, a ponekad čak postaje i nula. Po meni klice su superhrana. Puni su života, prepuni hranjivih sastojaka i nevjerojatna su stvar kada su sirovi. Neki moji prijatelji također imaju problema sa sirovim klicevima, ali molio bih vas, molim vas, pokušajte i jesti ih sirove i bez dodavanja začin...

Tvoj odgovor