Koja je vaša prirodna tajna gubitka kilograma?

Odgovor

10/21/2020
Verge

Ukratko? Pažljivo jelo.

Ne, ne mislim ništa ekstremno kao što je brojanje kalorija i gladovanje sebe, ovo drugo što bih toplo predlagao NIKADA da ne radi, ono što mislim je jednostavno savjesna što jedete i kako jedete.

Krenuo sam s pažnjom jesti unatrag, nakon razgovora o zdravstvenoj psihologiji s jednim od mojih učitelja u srednjoj školi. Postoji nekoliko studija koje povezuju percepciju i kognitivni odgovor na podražaje, naš vlastiti tjelesni odgovor na hranu i glad.

Iako postoje mnoge studije, ovdje se uglavnom primjenjuju Marchiori i sur. Marchiori se osvrnuo na veličine porcija i njihovu ulogu u regulaciji apetita.

S jedne strane, Marchiori je zamolio gladne sudionike, koji su zamoljeni da poste i dođu na eksperiment, da vizualiziraju hranu na tanjurima koji su im dani, bilo male, tanjire za salatu ili uobičajene tanjire za večeru. Sudionici koji su jeli tanjure salate izvijestili su o manje gladi u cjelini.

U svakom slučaju, tog popodneva sam testirao Marchori-jev eksperiment i došao na večeru, poslužio sam vlastitu hranu u tanjuru salate, a ne u uobičajenom tanjuru, izazivajući čudne poglede moje mame, koju sam uvijek uspio iznenaditi svojom sposobnošću "glad bez dna" (riječi moje obitelji, a ponekad i moje)

Količina hrane na tanjuru bila je možda otprilike polovica onoga što je normalni tanjur mogao držati. Pored toga, normalno bih pojeo dvostruko posluživanje normalnih tanjura, tako da sam bio skeptičan da kažem najmanje svoje šanse da budem pun sa jednim tanjurom salate.

Međutim, iznenađujuće dovoljno, dogodilo se!

Jeo sam, svjestan svakog zalogaja koji sam izvadio iz vilice i žvakao sve polako i namjerno u ustima.

U vrijeme kad je moja mama dovršila vlastiti tanjur, bio sam na pola puta s mojim. Do trenutka kad sam završio s tanjurom, zapravo sam bio namočen.

To radim već neko vrijeme, a od prvih nekoliko dana primijetio sam da mi se apetit malo smanjio jer sam se malo vitkije i usredotočio.

Prije nekoliko tjedana ponovo sam pokušao jesti s punog tanjira za večeru i gotovo sam se rasprsnuo kad sam završio s prvom posluživanjem, opet jednostavno pomno žvačući svaki zalogaj i ne gutajući sve dolje kao prije.

To je dobra strategija mog načina razmišljanja i ne zahtijeva velike promjene u načinu života. U svom načinu razmišljanja, zapravo mogu uživati ​​u svojoj hrani više nego prije, cijeneći teksturu i okus kao i do sad.

Imajte na umu, opet, da to NE znači izgladnjivati ​​sebe jedući manje. Jednostavno je prepoznati točku u kojoj vaše tijelo kaže „to je dovoljno, hvala“ i zaustaviti se tamo.

Nadam se da je ovo korisno!

Korman Bevis
Može vam pomoći osobito ako iskoristite blagodati samorazumijevanja i osviještenosti tijela koje prate redovnu praksu. Međutim, ako samo 30 minuta svakodnevno vježbate kod kuće prilično statičnih poza i ne promijenite ništa drugo, malo je vjerojatno da će se to promijeniti. Ako radite energičnije forns, poput Ashtanga, vjerojatnije je da će vam pomoći u mršavljenju, ali vjerojatno ćete imati više ...

Tvoj odgovor