Pomaže li biciklizam u smanjenju težine?

Odgovor

10/21/2020
Orbadiah

Radeći kao certificirani trener fitnesa 21 godinu, odavno sam došao do zaključka da ako tražite najbolju vježbu kako biste odbacili nekoliko kilograma - i držali ih dalje - ništa ne odustaje od vožnje biciklom. Tijekom godina vidio sam kako klijenti propadaju polovinu svoje veličine i čuli smo od čitatelja koji su izgubili više od 100 kilograma dodajući biciklizam svom arsenalu za mršavljenje, koji je, da, mora uključuju zdravu prehranu. (Ali to ste već znali.)

Pa što biciklizam čini tako posebnim? Ukratko, čini vas sretnima, kaže Jimmy Weber, iz Enida, Oklahoma, koji sa 6'2 "i 260 kilograma nije mali jahač, ali je sada 150 kilograma lakši od svoje maksimalne težine od 410 kilograma prije sedam godina. U početku je smršavio kroz barijatrijsku operaciju i puno hodanja. Ali dosadno hodanje njegovih uobičajenih sedam milja na dan dosadno je i trčanje nije dolazilo u obzir.

"Prevelik sam i utjecaj bi mi mogao nanijeti više koristi nego koristi", kaže on. Iako ima članstvo u lokalnoj teretani, kaže da se teško snalazi. Bicikl je, međutim, sasvim druga priča.

Weber je kupio svoj prvi bicikl u više od 20 godina u 2011. godini i prešao je više od 20,000 XNUMX milja u godinama koje su uslijedile, uključujući brojne klupske i dobrotvorne vožnje duž cijelog puta.

"Vožnja bicikla različita je kada je u pitanju upravljanje težinom", rekao je. "Možete ići brzo i brzo i sagorjeti puno ugljikohidrata, ili polako i stabilno sagorjeti puno masti. Osim toga, ne bih bio presretan ako bih morao održavati svoju težinu samo dijetom. "

Weber govori istinu. U slučaju da vam treba više uvjerljivih, evo još sjajnih razloga zašto je biciklizam najbolji način za mršavljenje.

1. Nije sve u vezi s "vježbanjem".

Istraživanje je prilično uvjerljivo: Većina ljudi koji vježbaju samo zato što znaju da se ne bi trebali držati toga - barem ne jako dugo. Do 80 posto ljudi koji započnu vježbanje bacanje ručnika u roku od godinu dana. Novost se brzo istroši te im postane dosadno i pronalaze stvari koje su zabavnije raditi. Ali vožnja bicikla osjeća vas kao dijete. Možete ići na mjesta i istraživati, pedalirati po lijepom krajoliku i osjetiti kako vas svježi zrak ispire. Možete se voziti s prijateljima ili obitelji ili pak uživati ​​u nekoj slobodnoj vremenu. Ne gledate na sat koji je voljan da prođete svojih obaveznih 30 minuta. Uživate u vožnji. Oh, i malo vježbam.

2. Jednostavno je obavljati intervale, bez obzira na vašu veličinu.

Znanost vježbanja pokazuje da je intervalni trening visokog intenziteta (HIIT) brz način da poboljšate svoju kondiciju, obnovite metabolizam i potaknete ljudski hormon rasta, a svi ti pomažu u konačnici sagorjeti više masti. Nema boljeg mjesta za guranje tih maksimalnih intervala nego na biciklu jer nema ništice, samo trud. Samo pronađite miran dio puta ili staze, pogotovo ako je malo na kosi i krenite. Gurajte što je moguće jače 10 do 20 sekundi, lagano dvostruko to vrijeme (20 do 40 sekundi) i ponovite osam puta. Odmarajte se četiri ili pet minuta, a zatim ponovite.

3. Pronaći ćete prijatelje s kojima ćete se uklopiti.

Istraživanje pokazuje da socijalna podrška - posebno imajući prijatelja ili vježbenika - dramatično povećava vjerojatnost da ćete se držati svoje rutine, a dosljednost je ključna za poboljšanje vaše kondicije i gubitak neželjene težine. Biciklizam je takav društveni sport da, poput stada bivola i jata gusaka, postoji čak i poseban naziv za grupu nas: peloton. Neće trebati samo brza pretraga da biste pronašli lokalne biciklističke klubove u kojima možete upoznati vozače iste razine kondicije i sposobnosti s kojima bi mogli pedalirati.

Tri sjajne kacige za put sada možete kupiti odmah

4. Nježno djeluje na zglobove.

Vožnja bicikla tako je nježna na vaše zglobove pa se često preporučuje kao vježba izbora osobama s artritisom i drugim bolestima zglobova. Morate, naravno, biti sigurni da imate odgovarajući bicikl. Ali s pravim stajanjem i dobrim zagrijavanjem, možete pritisnuti tempo bez naprezanja kukova, koljena ili gležnjeva.

5. Možete je ponijeti u zatvorenom prostoru.

Većina aktivnosti na otvorenom prilično je strašna kada ih unesete unutra (pogledajte: trčanje na trkačkoj stazi). Ali unutarnje biciklističke aplikacije poput Zwift, Sufferfest, TrainerRoad, kao i studijske biciklističke nastave ponuđene gotovo poput Pelotona, zapravo čine stacionarno biciklizam zabavnim i zabavnim. To znači da je manje vjerojatnost da će vam pasti rutina kada vrijeme postane loše.

6. Možete to raditi cijeli dan.

Što još možete učiniti za 100 milja? Sagorijevanje masnoće nikad nije toliko zabavno kao kada se vrteći i brbljate s prijateljima iz vožnje nekoliko sati. (Budite pametni i ograničite svoje obroke na oko 200 kalorija na sat, a stvorit ćete kalorijski deficit ni u jednom trenutku.)

7. Neprimjetno se uklapa u vaš život.

Ljepota bicikala je u tome što možete vježbati dok radite druge stvari a ne vlasništvo rezervirati djelić svog dana za bicikl kao "vježbanje". Vozeći se biciklom do trgovine, biciklom putujući na posao i vozikom umjesto da vozite za druge zadatke, svaki tjedan možete kliziti sa satima aktivnosti radeći ono što inače radite - i postići zdravu težinu dok ste na tome.

Biagi Jarad
Iako Sabudana ima brojne zdravstvene prednosti, mislim da nisam čuo da se koristi za mršavljenje. Mnogi ga, međutim, koriste za povećanje tjelesne težine ako imaju prekomjernu težinu. Sabudana se dobiva iz ekstrakata korijena biljke i ima brojne zdravstvene koristi. Visoko je kalorična i vrlo je zdrava. Evo nekoliko prednosti koje daje Sabudana: Pruža energiju - Jedan od glavnih razloga zašto bist...

Tvoj odgovor