Koja je najbolja indijska dijeta za mršavljenje i naknadno održavanje kilograma?

Odgovor

08/10/2020
Beisel

Postoji puno dijeta koje će vam pomoći izgubiti kilograme, ali nakon što prestanete s dijetom, skloni ste gomilati kilograme.

Umjesto toga, formulirajte svoju prehranu - imajući na umu principe iz različitih planova prehrane. Jedite sve, ali umjereno.

Nešto što je radilo za mene.

1 - Smanjio sam unos šećera na samo konzumaciju šećera u čaju (čaj imam samo ujutro).

2- ako moje tijelo žudi za nečim slatkim, pojela sam ga prije podne.

3 - pojeli puno proteina. Preporučuje se udvostručiti tjelesnu težinu u kilogramima proteina. To mogu biti piletina, riba, leća, paneer, soja.

4- sve ugljikohidrata prije 5:00. Dakle, bez rotića ili riže za večeru.

5. Rana večera - popila sam puno juha, dinsta, tikki, roštilja.

6. Između obroka (po mogućnosti svaka 2 sata) - pojedite šaku orašastih plodova, voće, puhanu rižu (kurmura), kokosovu vodu, limunovu vodu, khakhru, krastavac, mrkvu

7. pijte puno vode

8. jesti lokalno, nema potrebe kupovati skupe stvari jer se u nekim dijetama uvoze i preporučuju.

9. imati dan varanja. Ali jedite razumno. Ne prelakirajte se.

10. ne izrezujte masti iz svoje prehrane. Kuhajte hranu u manje ghee / ulja nego inače, ali ne dodajte samo toliko malo da ne možete pravilno kuhati. Vašem tijelu su potrebne i masti.

11. dajte dijeti malo vremena da djeluje. Kad pogodite visoravan mršavljenja, ne brinite. Početni gubitak kilograma je najlakši, nakon toga se vaše tijelo prilagođava vašoj prehrani. Malo promijenite stvari. Pređite na tekuću dijetu jednom tjedno ili na dijetu sa sirovom hranom jednom tjedno na par tjedana i vratite se na svoj uobičajeni razumni plan prehrane.

Izgubio sam prosječno 100 grama dnevno u prvom mjesecu (oko 3 kilograma), bez ikakvih vježbi. Počeo sam vježbati nakon toga i sljedećeg mjeseca izgubio oko 5 kilograma. Nakon toga mršavljenje je malo usporilo. Ali ipak bih gubio u prosjeku 2–3 kilograma mjesečno. U trenutku kada sam jednom tjedno započeo s tekućom dijetom, vraćao sam se gubitku od 5 do 6 kilograma mjesečno.

Nakon gubitka dovoljne težine, tijelo prestaje gubiti više kilograma. I nisam je gurnuo. Nastavio sam jesti i vježbati umjereno.

Verbenia Kuhne
Oslanja se na količinu koju pojedete. Kontinuirano birajte rižu kestena preko bijele boje. Bez obzira na mogućnost zbog koje ste se bolje uklopili, to ne bi bilo izuzetno zdravo, jer je vašem tijelu potreban čitav asortiman dodataka koji se nalaze u hrpi raznih vrsta hrane. - Birajte integralne žitarice preko bijelih šećera. - Dolijte puno lisnatih namirnica. - Prebacite se na mliječno mlijeko s m...

Tvoj odgovor