Koji je najbolji trening s utezima za muškarca starog 70 godina?

Odgovor

09/28/2020
Bonni

Navedeno je nešto što čujem svakog drugog dana, bilo osobno, bilo u virtualnom svijetu. U danima reklama za Fitness za muškarce i Abercrombie i Fitch događa se da kad navršite 25 godina, morate pribjeći Bingu i pročišćenim namirnicama. Stoga sam se odlučio stariji tematikom treninga. No, iako sam grebam 40 godina, ovaj članak (za sada) nije o meni.

Upoznajte Berniea Long-a, jedno od najintrigantnijih poglavlja u mojoj karijeri kao osobni trener u NYC-u.

Rođen je oko vremena kada su Japanci napali malo poznato mjesto zvano Pearl Harbor. Impresioniran njegovim tijelom? Ja sam.Sada se ne bojte! Ovo neće biti još jedan dosadan članak „Bernie čuči i jede pileća prsa“. Umjesto toga, pokušat ću opisati sklop uma koji ide u postizanje takvog oblika u njegovoj dobi.

Kratka povijest bolesti pacijenta: nijedna štitnjača, operacija leđa 2011. godine, ne može okrenuti glavu udesno, teška kifoza (savijena naprijed) i konačno, kratkotrajno pamćenje, kao rezultat niza mini udaraca. Dakle, sve u svemu, nije baš savršeno postavljeno za izgradnju tijela kao što je njegov. Kako se to dogodilo?

Kratki odgovor: U fazama. Prvo: definirajte cilj
Drugo: sastavite tim ili sustav podrške
Treće: poduzeti akciju

Uz put: ne zapostavljajte um, uspostavite pozitivan način razmišljanja i nastavite se usavršavati

Prvi se dio nije dogodio odjednom; više je bio postepeni razvoj konačnog cilja.
Kad je Bernie počeo trenirati, to je činio samo kako bi "izgledao bolje" ili "bio zdrav". Prošlo je nekoliko godina i nekoliko trenera dok nije upoznao Scotta Weissea, izuzetno znanja i brižnog trenera. On je bio taj s kojim se Bernie na kraju povezao, a Scott je gurnuo Bernieja preko njegovih samo-opaženih granica. Od tamo nadalje, to je bio korak po korak proces prema njegovom prvom bodybuilding showu.

To vodi u drugoj točki. Da biste uspjeli, potreban vam je sustav podrške. MJ je imao Pippena, Malone je imao Stocktona, mlaznice su imale Tebow, čekaj ... U svakom slučaju, imate poantu; što je vaše okruženje za trening bolje i talentiranije, to ćete bolje raditi. U Berniejevom slučaju to uključuje trenera, nutricioniste, pozirajućeg trenera (uistinu tvoje) i masera. To očigledno ovisi o vašim financijskim sredstvima, ali uložite u to sami, pa barem razmislite o tome.

U najmanju ruku trebali biste proučavati knjige i predavanja ostvarenih ljudi iz ovog sporta; znanje će vas dobiti puno dalje od najnovijeg dodatka trik. Poznato je da su i Arnold i Frank Zane duboko razumjeli ljudsku anatomiju, što je jedno od objašnjenja da su mogli graditi tako nevjerojatne fizičke stavove.

Neću trošiti više vremena na važnost odgovarajućeg sustava socijalne podrške; to bi trebalo biti očito. Ukratko, teško je doći u formu dok radite za Dunkin Donuts ili vaš unutarnji krug vjeruje da je bodybuilding narcistička aktivnost koju izvode nakaze.

Prelazak na treći dio. Poduzimanje radnje gotovo zaslužuje da bude razbijen na nekoliko podskupina. Prvo, Bernie se morao popraviti nakon više operativnih zahvata. Konkretnije, proveo je godinu dana radeći na vraćanju ravnoteže, učeći se okretati glavu i vraćajući fleksibilnost u ramena. Poprilično visok nalog, ako mene pitate. Uglavnom je koristio Aleksandrovu tehniku ​​da postigne gore navedeno.

Nakon toga, bio je spreman ponovo početi ozbiljno trenirati i odavde je krenuo u osvajanje Masters Mr Fitness-a 2012. Imajte na umu, on još uvijek nema kratkoročnog pamćenja, što znači svako prilagođavanje koje sam ili Scott učinio svom treningu ili dijeta se mora odmah ukloniti S druge strane, to stvara izvanredne zapise.

Konačni poticaj: Izazvao sam ga da uđe u formu za snimanje fotografije nudeći se kako bi pokrio troškove ako bi mogao postići kondicioniranje (sigurno mi se pokazao u krivu). Bernie je postao teretni vlak; bio je toliko fokusiran na trening i pravilnu dijetu, jednostavno je bilo pitanje vremena dok ne dobije suhi izgled za kojim svi žudimo. Odlazak na stvarni fotošop s Jimmyjem Murthaughom i onom bio je jedno od najvažnijih iskustava u mojoj profesionalnoj karijeri.

I na kraju, mentalni stav često se previdi kada je u pitanju sportski uspjeh. Često se fokusiramo na prehranu, trening, dodatke lijekovima ili lijekove, umjesto da shvatimo da, citiram Vincea Gironda, "mišić između ušiju čini ono što mišići rastu".

Napredak ne postaje linearan; Puno je poteškoća na putu. Ostati pozitivan jedna je od ovih fraza o ulozima koje uvijek čujete, ali kako se zapravo radi o tome? Preporučujem da nastavite fotografirati sebe (usput nema potrebe da ih sve objavljujete na Facebooku), već samo za sebe, kako biste mogli pogledati odakle ste došli i koliko ste stigli. Također, i ovo se vraća na drugu točku, okružite se ljudima koji vjeruju u vas i zapravo vas mogu prebaciti na sljedeću razinu.

Beisel
Postoji puno dijeta koje će vam pomoći izgubiti kilograme, ali nakon što prestanete s dijetom, skloni ste gomilati kilograme. Umjesto toga, formulirajte svoju prehranu - imajući na umu principe iz različitih planova prehrane. Jedite sve, ali umjereno. Nešto što je radilo za mene. 1 - Smanjio sam unos šećera na samo konzumaciju šećera u čaju (čaj imam samo ujutro). 2- ako moje tijelo žudi za nečim ...

Tvoj odgovor