Koji je najbolji plan vegetarijanske prehrane za mršavljenje?

Odgovor

09/28/2020
Kurt Hardemon

Ključ gubitka masnoće (težine) je slijediti prehranu koja sadrži visoku razinu proteina i vlakana.

Ispod je rutina prehrane koju sam slijedila da bih izbacila nekoliko kilograma.

1. Doručak:
Možemo slijediti bilo koga od dolje.

a. Pšenični kruh s kikirikijevim maslacem - uvjeravam da bi vas ovo samo zadržalo puno i također bilo dobro ukusno :) Maslac od kikirikija zbog sadržaja proteina.

b. Salata od klice - klice su bogate proteinima i vlaknima i pomoći će vam da se osjećate puno. A također i klice su zaista dobre za snagu kose.

c. Zob - Opet bogati proteinima i vlaknima. Dobro započinje dan.

d. Posljednje, ali ne najmanje bitno - VOĆE
VOĆE za doručak idealno bi započele dan, a konzumiranje ispraznog želuca ima mnogo koristi. Svakako probajte ovo .. Isprobajte voćnu salatu. Uglavnom s jabukom, guavom, bananom, lubenicom, papajom.

2. Ručak:

a. Uz jelo od povrća popijte phulka ili chapathi. Više bih volio phulka nad chapathijem. Možemo probati grozdaste nijanse (Nisam siguran u njegovu dostupnost, ali na našem sudu za hranu, to imamo), što bi bila dobra kombinacija.

b. Ako planirate uzeti rižu, probajte smeđu rižu umjesto bijele riže i opet ona ima prednosti sadržaja vlakana. Mogu piti rižu u ručku 3 dana u tjednu.

c. Ono što je najvažnije, treba dodati povrće u obrok za ručak. Poželjno Kupus, grah, mrkva, lisnato povrće i krumpir. Bogate su sadržajem vlakana (osim krumpira). Krompir je bogat ugljikohidratima što je također potrebno.

d. Također možemo probati i povrtnu salatu.

3. Večernji zalogaj:

a. Večernje vrijeme je presudno jer možemo pokušati probati neku bezvrijednu hranu. Jer do ovog trenutka osjećali bismo se malo gladni.

b. Stoga je najbolja opcija grickanje nekih orašastih plodova. Poželjno bademi. U nedavnom istraživanju ustanovljeno je da bademi pomažu u specifičnom smanjenju trbušne masti. Tako bi ovo bilo idealno zalogaj u večernjim satima. A također mogu imati datume s tim.

c. Probajte zeleni čaj navečer.

4.Dinner:

a. Osobno sam smatrao da je pšenični kruh s kikirikijim maslacem za večeru bolja opcija.

b. Ili možemo ponovo imati chapathi.

c. I najvažnije je da večerate najmanje 3 sata prije spavanja ili prije 8 sati.

Najvažnija stvar je piti puno vode tijekom dana. Ponesite sa sobom bocu vode.

Nakon što je rekao da samo dijeta dijeta neće pomoći mršavljenju. Fizička aktivnost je nužna.
PFB nekoliko savjeta.

1. Udari u teretanu.
2. Ako nije teretana, hodajte puno tokom dana kad god je to moguće.
3. Vježbajte jogu.
4. Bavite se sportom.

Ovo su oni koje sam slijedio i postoje mnogi drugi dijetni planovi i savjeti za mršavljenje :)
Sve najbolje:)

Hvala:)

Uređivanje: Uključeno u fizičku aktivnost. Ispod je moj odgovor kako se može započeti s radom kod kuće bez opreme i mog iskustva.

Odgovor Mohana Rangan na pitanje: Kako treniram bez teretane i bez opreme za redovitu kondiciju?

Bonni
Navedeno je nešto što čujem svakog drugog dana, bilo osobno, bilo u virtualnom svijetu. U danima reklama za Fitness za muškarce i Abercrombie i Fitch događa se da kad navršite 25 godina, morate pribjeći Bingu i pročišćenim namirnicama. Stoga sam se odlučio stariji tematikom treninga. No, iako sam grebam 40 godina, ovaj članak (za sada) nije o meni. Upoznajte Berniea Long-a, jedno od najintrigantn...

Tvoj odgovor