Koliko vremena treba izgubiti 30 kilograma uz strogu vježbu i dijetu?

Odgovor

10/21/2020
Gwenneth Zanotti

Koliko treba potrajati da izgubim trideset funti? ili 30 kilograma?

Kada pokušavate smršaviti, polako i odmjereno pobjeđuje u utrci. Gubitak kilograma postupnim, trajnim postupkom povećava dugoročni uspjeh suzdržavanja, pa planirajte zdrav gubitak kilograma od 1 do 2 kilograma tjedno. Napravite ispravne promjene i budite marljivi, a možete očekivati ​​da ćete spustiti 30 kilograma za 3.75 do 7.5 mjeseci. Na stopu gubitka težine utječu brojni čimbenici, kao što su spol, dob i osnovna razina aktivnosti, tako da možete doseći cilj prije ili poslije ovog procijenjenog vremenskog okvira. Dostupan je veliki broj strategija za mršavljenje, ali sve se svodi na sagorijevanje više kalorija nego što uzimate. Konzultirajte svog liječnika ili dijetetičara prije nego što započnete plan mršavljenja i za pomoć u individualizaciji plana u skladu s vašim potrebama.

Pogledajte ovaj, neprobojni, znanstveno utemeljeni sustav za koji je zajamčeno da će rastopiti sve svoje neželjene tvrdokorne masti u tijelu za samo 14 dana ...

Kako ćete izgubiti 30 funti

Da biste izgubili 30 kilograma za četiri do sedam mjeseci, morate stvoriti kalorijski deficit od 500 do 1,000 kalorija dnevno. Isprobani način svakako je smanjiti dnevni unos za 500 kalorija i dodati većinu dana vježbanje umjerenog intenziteta. Američki fakultet za sportsku medicinu preporučuje više od 250 minuta tjedno kada imate značajnu težinu za pad, kao i dva do tri treninga snage snage tjedno za povećanje mršave mase. Kalorijski deficit stvoren kombinacijom smanjene kalorijske prehrane i tjelovježbe omogućava vam da spustite ciljanu težinu u četiri do sedam mjeseci.

Da biste saznali svoje osnovne dnevne potrebe za kalorijama, upotrijebite internetski kalkulator u koji ćete uključiti trenutnu težinu, dob, spol i razinu aktivnosti. Zatim oduzmite 500 od svojih osnovnih kalorija, i imat ćete ciljni unos kalorija za gubitak kilograma. Budite sigurni da ne idete ispod 1,200 kalorija ako ste žena, a 1,600 kalorija ako ste muškarac. Prosipanje ispod tih dnevnih razina kalorija može značiti da vam nedostaju bitne hranjive tvari i moglo bi smanjiti metabolizam, zaustavljajući mršavljenje.

Planiranje obroka za mršavljenje

Odlučite se za zdravu hranu kako biste ostali unutar ciljanog raspona kalorija i poboljšali svoje zdravlje. Povrće i voće prepuno je hranjivih sastojaka i prirodno je malo kalorija, pa se zalihajte tim spajalicama. Cjelovite žitarice poput zobi, kruha od punog pšenice, smeđe riže, quinoa, ječma i cjelovitih žitarica tjestenine su bogate vlaknima, što vam pomaže da ostanete puni. Zamijenite prerađeno meso kao što je kobasica s mršavim opcijama poput piletine i purećih prsa te mršavih reznica govedine, kao što su sir. Zamijenite čvrstu masnoću nezasićenim uljima kao što su ona koja se nalaze u masnoj ribi poput lososa i skuše. Drugi dobri izvori nezasićenih masti su biljna ulja poput maslinovog, lanenog sjemena i sezama.

Pogledajte ove vrhunske anaboličke recepte za kuhanje za mršavljenje i izgradnju mišića

Smanjite prazne kalorije koje nemaju hranjivu vrijednost. Potječu iz dodanih šećera i čvrstih masti koje se nalaze u prerađenoj hrani. U američkoj prehrani pića zaslađena šećerom, kolač, kolačići, pizza i sladoled neki su od glavnih izvora praznih kalorija.

Kontrola veličine vaših porcija igra ulogu u upravljanju težinom. Jednostavan način za pamćenje pravilnih veličina porcija je obično korištenje MyPlate metode. Ploču redovnu veličinu podijelite na četiri jednaka dijela i svaki odjeljak napunite povrćem, cjelovitim žitaricama, voćem i proteinima.

Otkrijte: kako se osloboditi gubitka masnoće, sigurno vratiti kalorije i vratiti metabolizam u rad

Početak gubitka 30 funti

Sjetite se izreke da kada ne uspijete planirati, planirate neuspjeh. Planiranje ciljanog putovanja mršavljenja povećava izglede da se toga pridržavate i uspješno postignete svoj cilj. Trebat će vam mjesečni planer i planer obroka. Prijenosna računala su dobra za tu svrhu, a imate mogućnost digitalnog planera na mreži i na vašem pametnom telefonu. Koristite mjesečni planer za planiranje svakog tjedna tijekom vašeg od četiri do sedam mjeseci mršavljenja. Pripremite se za početak svakog tjedna isplanirati svoje obroke i stavite ih u alat za planiranje obroka kako biste izvadili nagađanja i vodili vas na pravac. Možete čak i napraviti popise namirnica iz svog obroka kako biste napravili popis za kupovinu.

Savjeti za gubljenje 30 funti

Dijelite obroke kroz dan kako ne biste osjećali glad. Tri glavna obroka i tri hranjiva grickalica znači da ćete jesti otprilike svaka tri sata ako obično ustanete u 8 sati ujutro i krenete u krevet u 10:30.

Svaki tjedan provodite svakodnevni užitak kako biste se osjećali lišenom omiljenih namirnica. Kontrola porcija obično je još uvijek faktor, pa umjesto nekoliko redovitih visokokaloričnih kolačića, primjerice, imate pakiranje kolačića od 100 kalorija. Ili, uzmite nekoliko kriški pizze s tankom koricom sira dok gledate igru, umjesto nekoliko običnih kriški pizza s dubokim jelima s djelima.

Voditi dnevnik hrane obično je jedan od najboljih alata namijenjenih gubitku 30 kilograma u četiri do sedam mjeseci. To je učinkovita strategija samokontrole prehrane, pomaže vam pratiti napredak, daje vam uvid u to što i kada jedete i smatra vas odgovornim za svoj izbor hrane. Ako pogodite snagicu tamo gdje se vaga naizgled ne pomera, vaš dnevnik hrane pruža izvrsnu referencu kako bi vam rekao gdje trebate izvršiti neke promjene.

Otkrijte ovaj krajnji plan prehrane: gubite dva do četiri kilograma svaki tjedan i nikad se više nemojte vraćati natrag

Bilježenje u dnevniku hrane može značajno povećati vaš uspjeh u mršavljenju, pokazalo je istraživanje koje su koordinirali četiri vrhunska istraživačka centra, uključujući Kaiser Permanente i Sveučilište Johns Hopkins. Od više od 1,600 sudionika, oni koji su vodili časopise o hrani izgubili su dvostruko veću težinu od dijeta bez evidentiranja, rezultati su objavljeni u američkom časopisu za preventivnu medicinu u kolovozu 2008.

izvor "Koliko treba potrajati da izgubim trideset funti?

Fagaly Mcquiston
Da, to totalno može. Samo u slučaju da se netko tko čita, pita, MDMA je uglavnom poznat kao ekstazi u obliku tableta. To je vrlo moćan psihoaktivni lijek koji je zaista popularan na velikim koncertnim događanjima, jer vam daje puno energije, povećava vašu senzornu svijest i dovodi vas u stanje euforije. Dakle, kad ste na njemu, gubite apetit, povećavate otkucaje srca i nešto nesanice. Sve stvari ...

Tvoj odgovor