Je li gubitak tjelesne masti i gubitak kilograma isto?

Odgovor

08/08/2020
Dorolisa Otterson

Ne, obje su različite. (gubitak masti vs gubitak kilograma)

Ljudi danas traže brzo rješenje za dobro zdravlje. Zbog sjedećeg načina života i svakodnevno baveći se manje fizičkom aktivnošću, debljaju se. Masnoća strši iz cijelog tijela.

Na ljude pogrešno utječu slavne i zapadnjačka kultura. Većina glupih slavnih osoba nema nikakvu etiku i zarad novca rade reklame za tvrtke koje su kornfleks, žitarice za doručak, tanki pas za saunu, sportska obuća itd., A najgori dio je promocija alkohola, pan masalasa itd. Većina ovih proizvoda nema veze sa zdravljem. Velika je razlika između zdravih i zdravih koji se prodaju na tržištu.

Ukupna tjelesna težina sastoji se od mišića, masti, kostiju, organa i vode. Dakle, kad ljudi izgube kilograme, oni uglavnom gube kilograme iz cijelog tijela. Gubitak kilograma može se postići jedenjem manje ili ništa tijekom cijelog dana, nakon glupih dijeta kao što su: keto, paleo, niske količine ugljikohidrata, niske soli, gm dijeta, dijeta krvnih grupa itd. Koje osoba može slijediti samo kratko vrijeme. Ove su dijete poput pustolovina u vašem životu. Ako prekomjerna tjelesna aktivnost i jedete ništa ili vrlo manje, opet će ciljati na težinu tijela. To je stvarni problem zbog kojeg ljudi ne razumiju da kada slijede takve stvari gube dragocjenu mišićnu masu, vodu zajedno s masnoćom. Gubitak mišićne mase je najgora stvar. Kada se ljudi usredotoče na gubitak kilograma, njihovi mišići također gube s masnoćom, a masti počinju visjeti na tijelu.

Ako dijetetičar, trener, trener, liječnik ili bilo tko tko vam kaže da smršavite, jednostavno ih prestanite slijediti. Sada se postavlja pitanje-KAKO GUBITI MAŠINU?

Ovo je cjelovita studija i potrebno joj je više godina studija zdravlja i fitnesa. Svaka je osoba različita prema svojoj zemlji, kulturi, religiji, spolu, anatomski, fiziološki, ukusnim pupoljcima itd. Dijeta svake osobe je također različita prema njoj. Prehrana je opet ogromno polje. Ali molim vas da shvatite da se osnove nikad ne mijenjaju. Glavni dio ili 80% prehrane trebali bi biti isti tijekom cijelog života. Dijeta se nikome ne mijenja kontinuirano, tjedno ili mjesečno, osim ako postoji vrlo specifičan razlog za tu osobu.

Najvažniji aspekt koji ljudi ne prate je cjelokupna tjelesna aktivnost tijekom dana. Pogledajte drevne ljude ili vaše djedove i bake. Neprekidno se kreću i rade vrlo teške fizičke radove bez prave hrane. Napretkom tehnologije ljudi koji žive u gradovima zaboravljaju osnove života. Sada je najbolje rješenje za vaše cjelokupno zdravlje i kondiciju vježbanje. Uz to su važni i odgovarajuća prehrana i san. Ako želite izgubiti masnoću i izgraditi mišiće, najbolji je trening s utezima ili otporni trening. Vježba je široko polje koje je izvan ovog okvira. Dobro zdravlje i kondiciju mogu se postići vježbanjem tijela, igranjem različitih sportova, joga asana, sprintova itd. Vježbanje treba pratiti cijeli život. To opet ovisi o osobi do osobe, ali to bi trebalo biti dio života ako želite živjeti zdravim beživotnim sklonim bolestima.

Prestanite redovito provjeravati svoju težinu. Težina nije ni ispravna mjera za utvrđivanje zdravstvenog stanja osobe. BMI označava indeks tjelesne mase koji je omjer težine i visine. BMI je također netočna mjera za utvrđivanje zdravlja i kondicije pojedinca.

Uzmimo primjer - 2 dječaka iste težine 80 kilograma i visine 5 inča 8 centimetara. Jedan dječak je debeo, sjedeći način života, a drugi je aktivan mišićav mišić. Kad obje ove osobe stoje na uređaju za vaganje, tada je isti rezultat za obje osobe. To je glavni problem što unatoč razlici u sastavu tijela i ukupnoj kondiciji u obje, vaga pokazuje isti rezultat, a BMI će također biti isti za obje.

Uvijek se usredotočite na gubitak masti, a ne na gubitak kilograma. Gubitak kilograma može se obaviti na bilo koji način, a u većini slučajeva ljudi na kraju pate. Nikada ne gubite snagu i mišićnu težinu. Počnite redovito vježbati ili barem odvojite malo vremena za vježbanje, kad god je to moguće. Dajte više prednost hodanju nego sjedenju cijeli dan. Jedite dobru domaću hranu, prestanite jesti smeće. Spavajte dovoljno barem 6 sati, jer se u protivnom nećete osjećati energično za svoj posao. Pročitajte cijeli članak na: Gubitak kilograma u odnosu na gubitak masti | Koja je razlika | Mi smo glupi

Pogledajte najbolji videozapis na ovu temu:

Sukin
Uvijek pijte vodu 20 min prije i nakon obroka. Ako je potrebno. Nikad neposredno prije obroka, za vrijeme obroka ili neposredno nakon obroka.Kad god osjetite glad, idite u kuhinju i popijte vodu i pričekajte 15 - 20 min .. Ako vas je glad zadovoljila, nikad nemojte ništa jesti. Ako i dalje osjećate glad, idite i pojedite nešto.Uvijek pijte vodu u čaši i pijte po gutljaj.Za wieghtloss nije potrebno...

Tvoj odgovor