Koliko kilograma prosječni čovjek izgubi s Insanity vježbanjem u tjedan dana?

Odgovor

10/21/2020
Alicia

Stvarni razgovor: Za gubitak kilograma potrebno je neko vrijeme. To je sasvim normalno. Praksa prolijevanja kilograma može se osloniti na popis čimbenika koji uključuju metaboličku brzinu, početnu težinu, program spavanja i još mnogo toga. Ne postoji doista tvrd i brz odgovor. U skladu s tim, stručnjaci imaju korisne informacije koje će vam pomoći da shvatite što je osjetljivo za vas i vašu fizičku pripadnost.

Prvo, dvije stvari koje možete proliti, a što biste trebali proliti. To će postati održivo - i lakše držati se na koracima - u usporedbi s ekstremnim mjerama za protjerivanje tri kilograma u jednom tjednu, samo kako bi ih vidjeli.

Međutim, kao što je rečeno, postoji mnogo čimbenika koji bi mogli igrati na vašu sposobnost brzog uklanjanja kilograma, tako da se taj iznos može razlikovati ovisno o ljudima. Dopustimo da ga malo razbijemo.

Postoji sedam glavnih stvari koje utječu na smanjenje tjelesne težine.

1. Težina vode

Uz smanjenje težine dolaze somi. To je vjerojatno samo voda. Voli plašiti svoje pacijente, "voda bi se mogla vrlo brzo kapnuti, ali vraća se jednako brzo."

Stoga, ako pokušavate smršaviti, imajte na umu da to jednostavno jer količina na ljestvici brzo pada ili raste ne znači da postižete rezultat za koji planirate. "Usporavanje se može često poboljšavati i pokazatelj je da vaše tijelo stvarno odustaje od masnoće, za razliku od drugih ključnih elemenata poput vode ili mišića", navodi Sowa.

2. Kalorijski deficit

Ako namjeravate odbaciti neku značajnu težinu, vjerojatno ćete se morati koncentrirati na deficit kalorija. Ova će procjena uzeti u obzir stvari poput vaše gustoće mišića i broja kalorija koje sagorite u mirovanju (inače poznate kao bazna metabolička stopa). Tada će izračunati broj kalorija koje biste željeli pojesti dnevno da biste izgubili jedan ili dva kilograma tjedno. Taj iznos, a koliko ćete izgubiti tijekom vježbanja, minus 500 odredit će vaš ukupni deficit.

"Obično želite pojesti 500 kalorija manje od onoga što uobičajeno izgarate dnevno da biste izgubili oko jedan ili dva kilograma tjedno", kaže Khader. To znači da biste trebali zaraditi strategiju prehrane otprilike 1,150 do 1,250 kalorija dnevno da biste izgubili jedan ili dva kilograma tjedno, navodi Khader. (Obično ne želite unositi ispod 1,200 kalorija dnevno bez nadzora liječnika ili nutricioniste.)

3. Mišićna masa

Ako prebrzo gubite kilograme, vrlo slično vodi, možda biste mogli gubiti mišiće, a ne masnoću. Zato je neophodno trenirati snagu dok pokušavate smršaviti.

Kako? Budući da mišići sagorijevaju kalorije, tjelesna masnoća se i ne čini. Ljudi danas misle da ne želim trošiti mišiće jer ne želim postati glomazan, ali to nije točno. "Dizanje utega omogućuje vam učinkovitije sagorijevanje masti", kaže Khader.

4. Spavati

"dva sata sna su presudna za smanjenje tjelesne težine", navodi Sowa. Često puta otkriva da mnogi pacijenti koji se bore s gubitkom težine u stvari pate od nedijagnosticirane apneje za vrijeme spavanja. Ovaj poremećaj spavanja posebno uključuje ljudsko tijelo da ne dobije ispravnu oksigenaciju noću, što rezultira strašnom kvalitetom sna i umorom. "A ako ste umorni, vašem tijelu su potrebni ugljikohidrati za energiju", navodi Sowa, vjerojatno spuštajući strategiju mršavljenja.

5. Stres

"U slučajevima stresnih stilova života, može biti teško izgubiti težinu, navodi Sowa." Vaše tijelo zna da je na mjestu sa stresom. Neće vam dopustiti da uklonite kilograme kao da želite, ako je to bilo namjerno ograničenje "Pokušaj da se riješite tjeskobe u svom životu kada ste na potpuno novom programu mršavljenja.

6. Problemi sa štitnjačom

Dame, ako imate problema sa štitnjačom i pokušavate ukloniti težinu, želim biti prva koja izjavljuje da te stvari ne idu uvijek po zlu. "Ako je štitnjača letargična, usporava sve", kaže Khader. To uključuje tempo kojim sagorijevate kalorije i metabolizam, a obje su varijable koje mogu ometati vašu sposobnost stvaranja brojeva na povratu ljestvice. Stoga ćete možda htjeti odgovoriti na svog doktora ako ste bili dosljedni tjelovježbi i dijeti, ali još uvijek ne dobivate željene rezultate. To bi mogla biti tvoja štitnjača.

7. ishrana

Nacionalna akademija medicine zahtijeva da prosječna odrasla osoba dnevno dobije najmanje 0.8 g proteina za svaki kilogram tjelesne težine ili nešto više od 7 g za svakih 20 kilograma tjelesne masti.

Ako želite izgraditi mišiće i gubiti masnoću u točno točno vrijeme, vjerojatno ćete trebati povećati potrošnju proteina.

Više savjeta možete pročitati ovdje:

Nekoliko savjeta mogu vam pomoći da maksimizirate gubitak kilograma u jednom tjednu

Dorolisa Otterson
Ne, obje su različite. (gubitak masti vs gubitak kilograma) Ljudi danas traže brzo rješenje za dobro zdravlje. Zbog sjedećeg načina života i svakodnevno baveći se manje fizičkom aktivnošću, debljaju se. Masnoća strši iz cijelog tijela. Na ljude pogrešno utječu slavne i zapadnjačka kultura. Većina glupih slavnih osoba nema nikakvu etiku i zarad novca rade reklame za tvrtke koje su kornfleks, žitari...

Tvoj odgovor