Kako izgubiti 3 kg u jednom tjednu

Odgovor

09/28/2020
Rodl

Da, u jednom tjednu možete izgubiti 3 kilograma, kaže dijetetičar

Moguće je brzo i sigurno mršaviti i držati ga izvan sebe. Znate najbolji zalogaj? Ne morate čak ni u teretanu.

Kad uzmete u obzir da vreća krumpira teži 2 kilograma, zamislite kako bi izgledalo nevjerojatno biti 2kg lakši ovaj put sljedeći tjedan. Iako postoje mnogi posti i mrzitelji koji će vas vidjeti kako brzo spuštate tekućinu, mnogo je teže postići pravi gubitak težine u tako kratkom vremenskom okviru. Uz malo fokusa i nekoliko malih trikova, moguće je izgubiti nekoliko kilograma u tjednu, na siguran i održiv način.

IZBORITE TEKUĆU RASPOLOŽU

Shake na bazi proteina, zamjena obroka ili čak grčki jogurt s malo pročišćenog voća sve su visoke proteinske, kalorično kontrolirane opcije koje će vam istovremeno omogućiti da budete puni do ručka, ali kalorije držite do polovine onoga što obično konzumirate u doručak. Zamjena obroka jednostavno je koncentrirani oblik mliječnih bjelančevina obogaćenih hranjivim tvarima koje biste obično dobili u cijelom obroku, za samo 180-200 kalorija.

ZAMJENA HRANU

Iako stroga dijeta obično smanjuje obroke i smanjuje kalorije, što ih često otežava pridržavanje, jednostavan čin zamjene jednog obroka svakog dana za povrće ili salatu znači da i dalje jedete puno, ali značajno smanjuje kaloriju unos. Juhe na povrću posebno dobro djeluju, jer im velika količina i visok sadržaj vode i vlakana pomažu da vas napunite. Ako juhe nisu vaša stvar, salata prepuna lisnatog zelenila, mrkve, krastavca, rajčice i kapsule i uživajte u preljevu s ekstra djevičanskim maslinovim uljem sadržavat će manje od 200 kalorija i opet vas držati punih nekoliko sati.

KRAJ NAKON PROTEINA

Dijeta često propadne kad idemo prejako, prebrzo i nalazimo glad i grickamo jesti sve što nađemo. Iz tog razloga nadopunjavanje unosa kalorija prehranom u kasnim popodnevnim satima na bazi proteina služi dvije svrhe. Prvo kontrolira vaš apetit u kasnim popodnevnim satima i razgrađuje dan, ali najvažnije znači da tada svoj konačni obrok dana možete održati lakšim jer nećete biti gladni. Najbolje opcije u ovom trenutku sadrže malu količinu ugljikohidrata za pomoć u kontroli šećera i 10-20 g proteina. To se odnosi na neke cjelovite krekere i sir, snack bar na bazi orašastih plodova, grčki jogurt i bobice s nekoliko orašastih plodova ili snack na bazi ugljikohidrata / proteina, poput Bounce Ball.

GO NO-CAL U NOĆ

Mala, lagana večera ključ je uspjeha u mršavljenju. Često nam obrok za večeru donosi 600-800 kalorija kada nam je potrebno samo 300-500 kalorija, ovisno o vašem spolu, razini aktivnosti i veličini. To se prevodi u mali 100-150 g pilećeg prsa ili ribe i 2-3 šalice miješanog povrća. Što je povrće veće za posluživanje, bit ćete zadovoljniji. Oni su i punjeniji kuhani nego sirovi (kuhajte ih u ekstra djevičanskom maslinovom ulju).

PROVJERITE VRIJEME

U idealnom slučaju potrebno nam je 10-12 sati bez hrane preko noći, no većina nas ima samo 8-10 sati između obroka. Produžite taj trenutak jedući svoj prvi obrok do 8 ujutro, ali zatim odredite prioritetnu malu večeru najkasnije do 7 sati, što može značiti da ćete morati pojesti večeru s djecom, prije teretane ili na poslu radi postizanja najboljih rezultata.

SAMO POVRATAK

Kada smo se obvezali na novi režim mršavljenja, često pojačavamo trening, ali vježbanje više kad jedemo mnogo manje može značiti da je razlika između kalorija i gubitka kalorija za mršavljenje prevelika. Izbjegavajte to kada smanjujete kalorije jednostavnim hodanjem kao svakodnevnom vježbom. Svakodnevno težite barem 10,000 12,000-1 2 koraka koji će poduprijeti mršavljenje od XNUMX-XNUMX kilograma tijekom tjedna.

Alicia
Stvarni razgovor: Za gubitak kilograma potrebno je neko vrijeme. To je sasvim normalno. Praksa prolijevanja kilograma može se osloniti na popis čimbenika koji uključuju metaboličku brzinu, početnu težinu, program spavanja i još mnogo toga. Ne postoji doista tvrd i brz odgovor. U skladu s tim, stručnjaci imaju korisne informacije koje će vam pomoći da shvatite što je osjetljivo za vas i vašu fizičk...

Tvoj odgovor