Hoće li zob pomoći smanjiti moju težinu?

Odgovor

10/21/2020
Weibel Kaplin

Oats are my favourite post workout/intermittent fast breaking choice of breakfast.

Zob je hranljiva hrana u kojoj možete uživati ​​ujutro, pa čak i tijekom dana. Budući da sadrži složene ugljikohidrate, vlakna i bjelančevine, držat će vas puni duže vremensko razdoblje, jer će tijelo sporije probaviti. Vlakno se naziva beta-glukan, koji kada se otopi u vodi, pruža gustu otopinu poput gela u crijevima. Tako se odvija proces punoće, kao i povećanje dobrih bakterija u vašem crijevu.

Ima brojne zdravstvene koristi od smanjenja rizika od srčanih i kolorektalnih karcinoma. To je također sjajno sredstvo za smanjenje krvnog tlaka i pomaže u probavi u uklanjanju otpadnih proizvoda. Određeni ljudi, poput onih koji pate od celijakije, trebaju pažljivo gaziti zob. Sam zob ne sadrži gluten, ali kao dio proizvodnog postupka može doći u kontakt s njim i kontaminirati izvor. Najbolje je kladiti se zoba bez glutena, poput Bob Mills-a.

Što se tiče gubitka težine, da, to može biti pomoć pod ispravnim planom. Na primjer, kada također jedete vrlo čistu prehranu, gledate svoje porcije i što je još važnije, ne dodajete joj stvari poput zaslađenih sirupa sa visokim fruktozom. Ovo će očito ubiti bilo kakve koristi koje bi zob mogao imati u pomaganju da izgubite kilograme. Prekomjerna potrošnja, kao i sa svime, može smanjiti rezultate gubitka masti. Ispod ću podijeliti nekoliko izvrsnih alternativa s zobima, jer ih koristim kao dio vlastite prehrane - posebno nakon vježbanja (i kako bih prekinuo svoje dugotrajne poste).

5 načina s zobi koji neće ubiti vaše napore za gubitak masti

  1. Neka ih vježba.
    Zob je izvrstan za nadoknadu glikogena mišićima, nakon napornog vježbanja. To pomaže u oporavku, a također dopunjava energiju za sljedeću sesiju. Volim u svoju smjesu uključiti proteinski prah na biljnoj bazi, a također i neku kremu od kokosa. Nikad mu ne dodajem zaslađenu tvar, jer proteinski prah pruža lijepu aromu vanilije.
  2. Birajte samo običan, organski zob - provjerite svoje etikete.
    Puno pakiranja u supermarketu tvrdi da nešto nije bez šećera ili umjetnih okusa. Prije kupnje pročitajte sve prehrambene vrijednosti na naljepnicama. Zob treba biti samo to, zob, ništa više od toga.
  3. Po želji dodajte bobice i jogurt.
    Volim oblačiti svoj zob dodavanjem malo svježih organskih bobica i kokosovog jogurta, a zatim dodavanjem cimeta na vrh - što smanjuje mogućnost porasta razine šećera u krvi. Ponekad ću dodati malo zelene banane, za više topljivih vlakana i dobrih bakterija koje infuziju u crijevima.
  4. Koristite ga u prijenosnim grickalicama.
    Ponekad ću koristiti zob kad napravim kolačiće bogate proteinima ili možda muffine. Uzgred, ovo je izvrsno za školske ili radne zalogaje. Koristite zob, proteinski prah, jaja i začine po vašem izboru. Ako imate neke zrele banane, stavite ih i. Pecite do savršenstva.
  5. Uvijek koristite kontrolu porcija.
    Kao što sam gore spomenuo, još trebate paziti na veličinu vaše porcije. Sve to ovisi o vašem obliku tijela. kojeg ste spola i koliko vježbate. Stalno držim po 1/2 šalice, a meni je to osobno dovoljno.

Slobodno se povežite sa mnom, a također posjetite moju web stranicu radi više recepata pod kontrolom makronutrijenata. S nekoliko drugih alternativa moći ćete dobiti više ideja o tome kako stvoriti zobene obroke. Provjeri moje web mjesto ili mi se pridruži fb i Insta društveni. Slobodno pozovite ovaj odgovor ako vam je na neki način koristan.

Rodl
Da, u jednom tjednu možete izgubiti 3 kilograma, kaže dijetetičar Moguće je brzo i sigurno mršaviti i držati ga izvan sebe. Znate najbolji zalogaj? Ne morate čak ni u teretanu. Kad uzmete u obzir da vreća krumpira teži 2 kilograma, zamislite kako bi izgledalo nevjerojatno biti 2kg lakši ovaj put sljedeći tjedan. Iako postoje mnogi posti i mrzitelji koji će vas vidjeti kako brzo spuštate tekućinu, ...

Tvoj odgovor