Je li marketing e-pošte etički posao ili neželjena pošta?

Odgovor

09/28/2020
Burne

Marketing putem e-pošte najbolji je način komunikacije koji provode sve tvrtke i tvrtke. To je najbolji način da se publici obraćate na najisplativiji i ekonomičniji način. međutim, ponekad višak marketinga e-pošte vodi do neželjene pošte i poništava očekivani izlaz. Dakle, treba slijediti nekoliko koraka koji će dovesti do etičkog marketinga putem e-pošte i neće se smatrati neželjenom spremom.

Brendiranje: - E-pošta koju su tvrtke poslale trebala bi dosljedno održavati imidž marke. E-poruke i poruke ako sadrže logotip tvrtke. neće se smatrati neželjenom spremom i kupac će otvoriti poštu.

Provjera popisa e-pošte: - Kada se adrese e-pošte šalju na brojeve, neki od njih ne otvaraju e-poštu i nisu neuvezani kupci. ove ID-ove e-pošte treba preispitati i ukloniti s popisa kako se pošta ponovo ne bi raspala i na popisu su samo oni ID-ovi e-pošte koji su brzi i učinkoviti.

Opt-In i Opt-out: - Etički način marketinga putem e-pošte omogućuje kupcima slobodu pretplate i odjave s pošte. Ako kupac odabere prijavu e-pošte, kupac će podvrgnuti dvostrukoj provjeri provjere autentičnosti, a ako se odluči odustati, više je ne smije uznemiriti slanjem e-pošte ponovo istom kupcu.

Na primjer, donja slika je opcija prijavljivanja koju kupac zatraži.

Ako želite plasirati svoje poslovanje, onda odaberite SendX da vas vodi i pridobije i zadrži više klijenata.

Cristen
Izrazi trebaju definirati, hoće li vam kakav odgovor biti od koristi… Pitali ste o “tisku”, što se tradicionalno naziva “pisanim” novinarstvom. (Zanimljivo, čini se da se svaki drugi odgovor dok ovo pišem više fokusira na Kabelske kanale, što je sasvim druga stvar). Koristili ste i riječ "izvještavanje". Ako je izvješće istinito, temelji se na činjenicama. NIJE urednički. Izvješćuje i iz...

Tvoj odgovor