Može li se težina izgubiti joggingom?

Odgovor

03/07/2021
Effie Mohorn

Dopustite mi da objasnim. Kad trčite, vaše tijelo troši mnogo energije - posebno kada trčite na velikim udaljenostima. Evo nečega što vaše tijelo ne želi biti: umorno.

Postoji nekoliko različitih mjesta na kojima vaše tijelo traži energiju: hranu, masti i mišiće. Prvo, proći će kroz vašu energiju iz hrane. Ako pokušavate smršaviti, vjerovatno je da jedete s manjkom kalorija, tj. Da trošite više energije nego što trošite. Dakle, vjerojatno ne jedete višak kalorija koje bi vam trebale da podržite te programe. Dakle, kad nema svega toga, mora odabrati: Hoće li se uroniti u masti ili mišiće?

Vjerojatno će vam uroniti u mišić. Vaše je tijelo u načinu očuvanja. Što treba više, energija pohranjena iz masti ili mišića koji sagorijeva masti?

Pokušajte voziti automobil samo s nekoliko kapi benzina odjednom. To je mehanički ekvivalent pokušaja prisiljavanja vašeg tijela da djeluje bez nakupljanja rezerve energije. Zamislite sada da je automobil bio dovoljno pametan da bi mogao spremiti plin za kasnije. Što mislite, što bi to moglo učiniti?

Vaše tijelo štedi gorivo za kasnije. Dodaje težinu - štedi malo plina. I probija se kroz nepotrebni mišić (trčanje zahtijeva minimalnu količinu fizičke snage). Pa što vam je bolje u trčanju, dok vježbate i trčite veće udaljenosti, možda ćete jednostavno postati teži. I zdraviji. Steći ćete izdržljivost, izgraditi nekoliko ključnih mišića u nogama, poboljšati mentalnu i fizičku izdržljivost. Bit ćete sposobniji, bolje opremljeni da nadmetate napadača i imati ćete puno jače srce.

Možda samo postanete zdraviji i teži. U isto vrijeme.

Dakle, to ne znači da ne biste trebali trčati. Ako želite trčati, svakako - trčite! Samo nemojte to učiniti za gubitak kilograma.

Postoji toliko mnogo vrijednijih razloga da se osjećate ponosno što trčite maraton ili se posvetite treninzima koji nemaju nikakve veze s gubitkom masti ili možete li se uklopiti u one traperice veličine 4. Evo nekoliko:
Uđite u bolji kontakt sa svojim tijelom.
Postanite zdraviji i jači (iako možda i teži).
Provedite meditativno vrijeme na otvorenom.
Borba protiv depresije.
Ublažite anksioznost.
Pridružite se novoj zajednici ostalih trkača koja podiže život.

A ima ih još mnogo. Svi su razlog za trčanje različiti, ali svi bi trebali imati jedno zajedničko - ne bi trebali trčati da bi izgubili kilograme.

Evanthe Shiley
Žao mi je što ga nisam pregledao, ali želio bih vas obavijestiti da ne preporučujem ovakav program / liječenje. Moraš znati: Ova vrsta programa može djelovati nekima, možda će uspjeti i za vas, ali nakon što izgubite određenu težinu kroz ovaj program i nakon toga se vratite svom starom načinu života, bojim se da će vam uopće donijeti korist. Na vama je samo da se brinete i brinete o sebi, ovi prog...

Tvoj odgovor