Kako smanjiti ruke? Što učiniti kako bi vam ruke bile mršavije?

Danas uzimamo ruke koje, unatoč mišljenjima mnogih, vrlo često trebate smanjiti. Debeli prsti, podlaktica i opušteni biceps – kako se nositi s tim? Kako smršaviti u rukama? Koju vježbu i dijetu slijediti? Na ova i mnoga druga pitanja odgovorit ćemo u produžetku ovog članka.

Dijeta – osnova gubitka težine

Dijeta - osnova gubitka težine

Bez sumnje, osnova gubitka kilograma je promjena prehrambenih navika. Da bismo sagorjeli masno tkivo, moramo tijelu osigurati puno manju količinu kalorija, energetskog materijala i masti.

Kako bi trebala izgledati dijeta za mršavljenje? Prije svega, njena bilanca trebala bi odgovarati potrebama određenog organizma. Treba uzeti u obzir: visinu, način života (sjedeći/aktivan) i individualne okolnosti. Da budemo što precizniji, možete koristiti uslugu dijetetičara koji neće samo organizirati dijetu u skladu s našim preporukama (kulinarske sklonosti/vrijeme obroka), već će moći precizno odrediti i kalorijske potrebe.

Trening – sagorijevanje masti

Neki pokušavaju smršaviti bez treninga, što je sasvim moguće. Nažalost, tada rezultati dolaze vrlo sporo, što često dovodi do napuštanja zdravog načina prehrane. Stoga predlažemo da napravite raspored treninga i redovito vježbate. To će tijelu jamčiti veći unos energije, što će zauzvrat rezultirati upotrebom rezervnog materijala (sagorijevanje masti).

Kako bi trebao izgledati trening? Ovisno o mogućnostima našeg tijela i općem stanju, predlažemo: naizmjenično brzo šetanje i trčanje (za ljude koji do sada nisu baš pokretni), trčanje (za ljude koji su srednje aktivni), naizmjenično trčanje, hodanje i sprintovi (za ljude koji su puno aktivni). Uz to, vježbe trčanja mogu se poduprijeti vježbama snage.

Prilikom prilagođavanja treninga mršavljenju ruku predlažemo odabir vježbi kao što su podizanje utega (opći razvoj), švedske trbušnjake (triceps), trbušnjake na koljenima (biceps) i savijanje ruku prema unutra (podlaktice).

Dodaci prehrani – što vrijedi koristiti za ubrzavanje procesa mršavljenja?

Dodaci prehrani

Jedan od prirodnih proizvoda koji se može ubrojiti u najjače proizvode koji sagorijevaju masti (sagorjevač masti) je zelena kava.

Zrnca zelene kave i njen ekstrakt sve su popularniji dodatak hrvatskoj zajednici. Rast svijesti potrošača znači da se pripravci koji se ne reklamiraju na TV-u i drugim medijima biraju sve češće.

Ljudi iskusni nedostatkom komercijalnih učinaka odlučuju promijeniti trend i odabiru druge i nadasve provjerene pripravke. To se posebno odnosi na proizvode za mršavljenje kojih na tržištu ima u izobilju.

Neisparljivi spojevi i klorogena kiselina – to su glavni izvori učinkovitost zelene kave u postupcima mršavljenja. Riječ je o testiranim tvarima, čija učinkovitost nije sporna. Svojstva zelene kave testirana su više puta. Otkrilo se da je ovaj dodatak učinkovito pojačava mršavljenje. Zbog visokog sadržaja klorogenske kiseline dolazi do:

  • usporavanja izlučivanja glukoze u krvotok
  • povećanja osjetljivosti stanica na inzulin
Štoviše, klorogena kiselina je moćan antioksidans i ima antibakterijska, antifungalna i antivirusna svojstva.

Pored vrlo velikog utjecaja na procese mršavljenja, zelena kava ima i druga svojstva za zdravlje, kao što su:

  • neutraliziranje slobodnih radikala
  • usporavanje starenja
  • inhibiranje rasta stanica raka
  • podupiranje imuniteta

Stoga se može reći da zelena kava nije samo sredstvo za mršavljenje, već i dodatak čija konzumacija utječe na druga područja stanja i zdravlja našeg tijela.

Specifičan okus zelene kave može biti mali problem za mnoge ljude. Međutim, za izuzetno gorak okus postoji alternativa u obliku posebnih kapsula s ekstraktom ove biljke. Kavu kuhamo s 1-2 žličice vode i pijemo je dva puta dnevno. Kao i crna kava – ima stimulativan učinak, pa se preporučuje konzumirati dvije doze u prvom dijelu dana.

Korisni izvori za čitanje:

  1. https://hr.wikipedia.org/wiki/Masti
  2. https://hr.wikipedia.org/wiki/Ruka

Komentiraj