Kako se riješiti viška kilograma

Kako se riješiti viška kilograma? Dijeta, trening i dodaci prehrani

Prema posljednjim procjenama, do 50% populacije bori se s viškom tjelesne masti. Takozvana prekomjerna težina problem je koji nastaje uglavnom zbog nepravilnih prehrambenih navika i sjedilačkog načina života.

Svake sekunde novi Hrvat spoznaje probleme s gubitkom kilograma. Međutim, ne postižu svi uspjeh. U mnogim slučajevima gubitak kilograma postaje previše zahtjevan, pa odustajemo od toga i jednostavno odustajemo od ciljeva. Kako se učinkovito riješiti viška tjelesne masti? Što napraviti?

Kako se riješiti viška kilograma?

Mršavljenje tijela je proces koji se sastoji od tri elementa, a to su: dijeta, trening i dodaci prehrani. Da bismo brzo smršavili, moramo se pobrinuti za sve gore navedeno. Svaki od navedenih procesa predstavljen je u nastavku.

Dijeta za mršavljenje

Dijeta za mršavljenje

Kako bi trebao izgledati jelovnik za mršavljenje? Prije svega treba biti: zdrav, nutritivno vrijedan i pravilno uravnotežen. Dijeta bi se trebala sastojati od najmanje 5-6 obroka dnevno, manjih naravno.

Ključni element je redovita primjena obroka. To omogućava učinkovitiji metabolizam. Preporučuje se jesti svaka 2-3 sata, ali ne zaboravite pojesti prvi obrok najkasnije jedan sat nakon buđenja, a posljednji tri sata prije spavanja.

Trening za mršavljenje

Trening za mršavljenje

Trening za mršavljenje karakterizira činjenica da je to opći razvoj. Mora uključivati mnogo mišićnih skupina istovremeno, bez obzira želimo li izgubiti nepotrebne kilograme samo s trbuha i bedara ili sa cijelog tijela.

Najbolje oblike treninga karakteriziraju: intenzitet na razini 60-80% max HR (vježbanje s visokim brojem otkucaja srca), volumen od 45-60 minuta za jednu sesiju i spomenuti opći razvoj. Najučinkovitiji oblici treninga za mršavljenje uključuju: trčanje, vožnju bicikla, satove fitnessa, plivanje.

Naravno, oblik treninga u slučaju smanjenja doista nije važan. Važnije je da vježbanje bude stvarno intenzivno. Premali broj otkucaja srca tijekom treninga može rezultirati nedovoljno dobrim učinkom.

Dodatak za mršavljenje

Dodatak za mršavljenje

Upotreba dodataka za mršavljenje vrlo je čest postupak. Međutim, treba imati na umu da ove vrste mjera trebaju biti samo dodatak gubitku kilograma. Osnova treba biti pravilno uravnotežena prehrana i intenzivni treninzi.

Među preparatima za mršavljenje trebali biste odabrati one za koje su mišljenja i kritike najviše pozitivni. Preporučujemo da se pazite “komercijalnih” preparata koje se široko oglašava. Njihova učinkovitost obično nije najbolja.

Vrijedi pratiti sve vrste ljestvica i popisa u kojima obično nalazimo sredstva o kojima dosad nismo puno čuli. Ovo je daleko najbolji oblik preporuke za ovu vrstu proizvoda.

Ukratko, ako želite smršaviti, morate početi bolje jesti i voditi računa o tjelesnim aktivnostima. Da biste povećali učinkovitost ovih procesa, možete (ali ne morate!) koristiti dodatke prehrani.

Korisni izvori za čitanje:

  1. https://hr.wikipedia.org/wiki/Hipertenzija
  2. https://hr.wikipedia.org/wiki/Pretilost

Nedavno ažurirano

Komentiraj