Gubitak kilograma tijekom menopauze

Gubitak kilograma tijekom menopauze – kako se učinkovito riješiti viška kilograma?

Menopauza, tj. razdoblje koje prethodi menopauzi, povezano je s pojavom mnogih različitih oštećenja u tijelu. Jedno od najpopularnijih je prekomjerno debljanje.

Povećanje tjelesne težine u menopauzi uzrokovano je smanjenom fizičkom aktivnošću, povećanim apetitom i sporim metabolizmom. Pa kako se nositi s težinom tijekom ovog razdoblja? Što učiniti kako bi smanjili debljanje? Kako izgubiti težinu tijekom menopauze?

Menopauza i gubitak težine

Oštećenja u tijelu tijekom menopauze uzrokovana su endokrinim poremećajem. Međutim, liječenje menopauze hormonima preporučuje se samo kada simptomi onemogućavaju normalno funkcioniranje. Svakako, dobivanje na težini nije nedostatak koji bi trebalo rješavati hormonskim tretmanom.

Možete smršaviti promjenom načina života u aktivniji i zdraviji. Dva su elementa dovoljna da spriječite debljanje: vježbanje i pravilno uravnotežena prehrana.

Vježbe za mršavljenje

Vježbe za mršavljenje

Menopauza se obično javlja u dobi od 45-50 godina, što znači da su motoričke sposobnosti tijela nešto lošije nego tijekom prethodnih godina. Stoga oblik i vrstu treninga treba prilagoditi tjelesnim mogućnostima, koje su prirodno ograničene.

Odlična ideja za tjelesne aktivnosti je izvođenje aerobnih vježbi sa slabom motoričkom motorizacijom, tj. nordijsko hodanje, vježbe u „teretani na otvorenom“ itd. Potporni faktor može biti vježbanje fizičkih sportova.

Biciklizam je također odličan primjer učinkovite tjelesne aktivnosti. Ovo je jedna od općih razvojnih vježbi koju doslovno svatko može izvesti – bez obzira na višak kilograma i motoričke sposobnosti.

Štoviše, biciklizam se smatra prilično ugodnim oblikom tjelesne aktivnosti. Mnogi ga čak nazivaju fizičkom rekreacijom. Dakako, da bi imao stvarni utjecaj na smanjenje težine, mora ispunjavati nekoliko važnih uvjeta:

  • Treba biti dovoljno intenzivan (brzina otkucaja srca trebala bi biti barem 60% veća od normalne brzine otkucaja srca)
  • Volumen mora biti veći ili jednak 30 minuta
  • Aktivnost bi se trebala odvijati na ravnom terenu

Dijeta za mršavljenje

Dijeta za mršavljenje

U razdoblju menopauze, promjena prehrambenih navika ne samo da će pomoći u održavanju tjelesne težine (ili gubitka kilograma), već će poboljšati i dobrobit i opće zdravlje. U tu svrhu potrebno je osigurati da prehrana bude: zdrava, uravnotežena i bogata svim mineralima i vitaminima.

Potrebno je prilagoditi jelovnik potrebama koje stvaramo (kalorijska ravnoteža bi trebala ovisiti o vrsti posla i aktivnosti koja se poduzima). Trebali biste jesti 5-6 manjih obroka, koji će omogućiti tijelu da sagorijeva dobiveni energetski materijal u neprestanoj osnovi.

Sažetak

Postoji mnogo metoda kako se riješiti nepotrebnih kilograma. Većina se temelji na prehrani, treninzima i dodacima prehrani. Uostalom, da bismo izgubili nepoželjnu težinu, moramo ne samo ograničiti dobiveni materijal, nego i spaliti zaostalo masno tkivo. Dobar izazov, zar ne?

Tjelesna aktivnost apsolutno je ključni element gubitka kilograma. Ako mislite da ćete uspjeti voditi sjedilački način života i smršaviti dovoljno brzim tempom, tada ste u velikoj zabludi – to je jednostavno nemoguće.

U vrijeme obuke generiramo potražnju energije. Zbog prevelike potražnje u odnosu na isporučeni materijal, tijelo je prisiljeno dobivati ​​energiju iz rezervnih izvora, točnije – rezervnih materijala (masnog tkiva). Ovako se sagorijeva mast.

Korisni izvori za čitanje:

  1. https://hr.wikipedia.org/wiki/Obična_kopriva
  2. https://hr.wikipedia.org/wiki/Zeleni_čaj
  3. Prolesan Pure – forum, iskustva. Učinkovit način brzog mršavljenja
  4. Sliminazer flasteri – forum, prevara, cijena i gdje kupiti

Komentiraj